پدیده 2- گسترش1
به گزارش تابناک تبریز، تیم گسترش فولاد در این هفته درحالی با پشتوانه پیروزی های درخشان خود در چند هفته گذشته پای به میدان گذاشته بود.
کد خبر: ۲۱۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷ 14 April 2016
به گزارش تابناک تبریز، تیم گسترش فولاد در این هفته درحالی با پشتوانه پیروزی های درخشان خود در چند هفته گذشته پای به میدان گذاشته بود.
ترکیب گسترش:

 گئورگی گئورگیف، امید نظامی پور، مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی، سید محسن حسینی، داریوش شجاعیان، سید مهدی سید صالحی، سامان نریمان جهان، امیر حسین کریمی و مصطفی اکرامی

ترکیب پدیده مشهد

مجتبی روشنگر، احمد آل نعمه،  محمدحسین مرادمند، رضا ناصحی، محسن یوسفی، یونس شاکری، کریم احمدی، بهمن سالاری، میثم نقی راده، معین عباسیان و محسن بیات

ابتدا این تیم مشهدی بود که توانست در دقیقه 57 توسط رضا ناصحی به گل اول دست یابد.
 در ادامه گسترش به حملات خود روی دروازه پدیده اضافه کرد و در دقیقه 65 توسط سید محسن یوسفی توانست گل خورده  را جبران کند.

اما این نتیجه پایان کار نبود و باردیگر تیم مشهدی با رضا ناصحی در دقیقه 70 به گل دوم رسید.
این بازی که در زیر باران آغاز شد و در نیمه اول  به دلیل بارش شدید باران و تگرگ به مدت ۲۲ دقیقه متوقف شده بود.

محسن یوسفی از پدیده و مصطفی اکرامی ومهدی صالحی از گسترش کارت زرد دریافت کرده اند.


پدیده یک گسترش فولاد 0: (دقیقه 57، رضا ناصحی): پدیده ای ها که در دقایق گذشته فشار زیادی روی دروازه گسترش وارد کرده بود در نهایت از شلوغی محوطه جریمه این تیم استفاده کرد و با ضربه رضا ناصحی که زمینی به ثمر رساند گل اول بازی را رقم زد.

پدیده یک گسترش فولاد یک: (دقیقه 65، روی ضربه ایستگاهی لئوناردو پیمنتا، محسن حسینی بالاتر از مدافعان پدیده صاحب موقعیت شد و با ضربه سر دروازه روشنگر را باز کرد و بازی را به تساوی رساند.

پدیده 2 گسترش یک: (دقیقه 70، معین عباسیان): معین عباسیان از اشتباه مدافعان گسترش استفاده کرد و با استارتی دیدنی زودتر از دروازه بان گسترش به توپ رسید و ضربه اش را از بالای دستان او وارد دروازه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار