شهرداری اردکان در راستای تکریم معلولان رتبه نخست رابه خوداختصاص داد.
کد خبر: ۲۱۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷ 18 April 2016

به گزارش تابناک یزد،محمد حسین غنیمت در این جلسه با اشاره به اینکه یکی از حقوق معلولان و سالمندان ، مناسب سازی فضای شهری برای انجام امور روزمره  این عزیزان است گفت: مناسب سازی یکی از بحث های است که گروه زیادی از افراد جامعه نیز از آن استفاده می کنند .

غنیمت افزود: معلولین 10 درصد ، سالمندان 9 درصد و زنان باردار و بیماران صعب العلاج، حدود 25 درصد از افرادی هستند که از بحث مناسب سازی شهری استفاده می کنند.
وی همچنین با اشاره به معرفی اردکان به عنوان شهر بدون مانع در سال گذشته تصریح کرد: شهرستان اردکان به عنوان یک شهر بدون مانع در سال 94 معرفی شد و اقدامات بسیار خوبی در زمینه مناسب سازی فضای شهری برای معلولان و سالمندان از طریق اداره بهزیستی شهرستان اردکان ، شهرداری و دیگر ارگانها درسطح اردکان انجام شد .

در ادامه جلسه شهردار اردکان با اشاره به اقدامات  صورت گرفته توسط شهرداری در زمینه مناسب سازی فضای شهری برای معلولان و سالمندان گفت: یکی از مهمترین دیدگاه های شهرداری برای احداث پروژه های عمرانی شهر ،در نظر گرفتن فضایی مناسب برای تردد و تفریح معلولان و سالمندان می باشد.

بهروز شهابی زاده بهسازی و مناسب سازی پیاده روی خیابان های امام خمینی (ره) ، خیابان آیت الله شیدا ، خیابان ابوالفضل و خیابان باهنر را از مهمترین اقدامات شهرداری عنوان کرد.
وی همچنین تجهیز مدارس استثنایی اردکان به وسایل بازی مناسب جهت کودکان معلول ، کمک به احداث پلی کلینیک دندانپزشکی معلولان ، استفاده از گروه های هنری از جمله گروه ناشنوایان دستان گویا در مراسم ها و جشن های شهر را از دیگر اقدامات شهرداری در جهت کمک و آسایش معلولان در شهر دانست.
در پایان این مراسم از بهروز شهابی زاده به عنوان شهردار نمونه جهت مناسب سازی فضای شهر برای معلولان و سالمندان در استان یزد تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار