مساله ای که این روزهاکمتر به آن پرداخته شده است ؛مرگ پر ابهام مرد35ساله ساکن یکی از روستاهای بخش هلیلان در شهرستان چرداول است که کماکان وضعیت او در هاله ای از ابهام قرار دارد
کد خبر: ۲۱۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 19 April 2016
بارشهای سیل آسایی که هفته گذشته سراسر استان ایلام را درنوردید خسارات فراوانی را به تاسیسات زیربنایی وبخشهای مختلف ومهمتر ازهمه کشاورزی این استان وارد نمود،در اثر سيلاب ويرانگر روزهاي اخير در اين استان 5نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش تابناک ایلام،اگر چه هفته گذشته از نظر میزان بارشها وبهبود منابع آبی استان هفته ای پرخیر وبرکت به حساب می آید امااز سویی این بارشهای سیل آسا، خسارات فراوانی را بر بخشهای مختلف این استان نظیر کشاورزی که میزان آن بیش از 70میلیارد ریال برآورد شده است وارد نمود.

صرفنظر از خسارت مادی که این سیل ویرانگر به بخش های زیربنایی وکشاورزی استان تحمیل نمود ،خسارتهای جانی ناشی از این بارشهای سیل آسا نیز به 25نفر رسید که براساس این آمار؛تعداد پنج نفر فوتی و20مجروح برجای گذاشت.

اما مساله ای که این روزها کمتر به آن پرداخته شده است ؛مرگ پر ابهام مرد35ساله ساکن یکی از روستاهای بخش هلیلان در شهرستان چرداول است که کماکان وضعیت او در هاله ای از ابهام قرار دارد

آنچه که برمرگ ابهام آلود این مرد هلیلانی افزوده است ،تناقضاتی است که در محل گرفتار شدن او در سیلاب روز 26فروردین در محدوده پل تخریب شده جزمان در بخش هلیلان ،ونحوه فوت او وجود دارد.

از یک سو خانواده این مرد مرعی هستند که صبح روز 26فروردین، این مرد 35ساله روستایی که قصد داشت به شهر توحید عزیمت نماید بر اثر طغیان آب رودخانه در میان سیلاب گرفتار شده است ،اما پس از تخریب پل جزمان وبدنبال اجرای عملیات بهسازی این مسیر ،جنازه ایشان در زیر خاکهای جابجا شده توسط ماشین آلات اداره راه وشهرسازی شهرستان مدفون شده است.

این درحالیست که از سوی دیگر  این موضوع توسط اداره راه وشهرسازی شهرستان بشدت رد شده واین اداره تاکنون حاضر نشده است به تقاضای بازماندگان متوفی ،مبنی برجابجایی خاکهای ریخته شده دراین مکان بمنظور کشف جسد این مرد جامه عمل بپوشانند.

بدنبال وقوع این حادثه ابهام آلود ،موضوع به ستاد بحران استان نیز کشانیده شد تا اینکه در روز یکشنبه مدیرکل ستاد بحران استان بهمراه مسئولین راه وشهرسازی وجمعیت هلال احمر ومعاون فرماندار شهرستان چرداول به اتفاق مسئولین بخش هلیلان در محل مورد ادعای دفن این مرد هلیلانی حاضر شدند تاشاید با اندیشیدن تدبیری به ابهام های بوجود آمده خاتمه دهند!

از طرفی  نیز مدیرکل ستاد بحران استان ایلام معتقد است که جنازه این مرد براثر شدت سیل به مکان دیگری منتقل شده است .
احمد کرمی در این زمینه گفت: در اثر سيل اواخر هفته گذشته درمناطق مختلف اين استان يك مرد 35 ساله ساكن بخش هليلان از توابع شهرستان چرداول در سيل گرفتار شد كه تاكنون عمليات امداد براي پيدا كردن وي ادامه دارد.
وي افزود: نيروهاي امدادي روز گذشته آثاري از جنازه وي پيدا كرده بودند كه در اثر شدت جريان آب به مكان ديگري منتقل شده و هم اكنون نيز جستجو براي پيدا كردن وي ادامه دارد.

امیدواریم در روزهای اخیر با فروکش نمودن رودخانه ها وجستجو در مسیلها ،اثری از جنازه این مرد یافته شود شاید بتوان بر چشم انتظاری بازماندگان وابهامهای بوجود آمده پایانی بخشید.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار