رئیس اداره ثبت احوال شهرستان دنا از متقاضیانی که نسبت به ثبت نام کارت ملی هوشمند خود اقدام کرده اند خواست ظرف مدت مشخص شده در این طرح اقدام به پیگیری و تحویل کارت ملی هوشمند خود کنند.
کد خبر: ۲۱۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ 21 April 2016
شاهین کاظمی رئیس اداره ثبت احوال شهرستان دنا در گفت و شنود با خبرنگار سفیر دنا با اعلام این خبر گفت:با توجه به اینکه از زمان تکمیل فرایند ثبت نام کارت ملی هوشمند تا زمان ارسال کارت صادره از مرکزصدور تهران به ادارات ثبت احوال شهرستان مدت 45 تا 50 روز زمان صرف می شود ،لازم است افرادی که ثبت نام کرده اند پس از گذشت این مدت زمان جهت دریافت کارت ملی هوشمند و فعال سازی در شعب ثبت احوال سی سخت و پاتاوه اقدام کنند.
وی با بیان اینکه در صورت تاخیر در مراجعه جهت دریافت و فعال سازی کارت ملی هوشمند کارتهای صادر شده ابطال و متقاضیان مجبور به تکرار مراحل ثبت نام و فعال سازی می شوند از افرادی که پیش از این متقاضی دریافت کارت ملی هوشمند بوده اند خواست تا نسبت به دریافت کارت ملی خود اقدام کنند.
کاظمی تصریح کرد:ثبت نام اولیه کارت ملی هوشمند با ورود به سامانه ثبت نام کارت ملی هوشمند به نشانی اینترنتی www.nc.ir امکان پذیراست.
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان دنا تاکید کرد:با توجه به اینکه قریب به اتفاق خدمات دولت در بستر الکترونیک صورت میگیرد ضرورت ثبت نام و دریافت کارت ملی هوشمند برای تمامی شهروندان موضوعی الزامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار