کد خبر: ۲۱۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱ 22 April 2016


سالن ورزشی امید شهر گلسار با حضور مسئولان شهری و استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم پیش از ظهر چهارشنبه برگزار شد و با بهره برداری از این فضای ورزشی بستر لازم برای فعالیت ورزشی در شهرگلسار و روستاهای اطراف آن مهیا شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در این مراسم با بیان اینکه ۹۵۰ میلیون تومان برای احداث این فضای ورزشی هزینه شده است، گفت: در اجرای این سالن ورزشی شورای اسلامی شهر و شهرداری گلسار مشارکت اثرگذاری داشته است.

رضا گل محمدی افزود: کلنگ احداث این فضای ورزشی در سال ۹۰ به زمین زده شد با این حال وقفه ای در روند اجرای آن به وجود آمد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با فعالیت دولت یازدهم تکمیل به سرانجام رسیدن این فضای ورزشی در دستور کار قرار گرفت و طی سال های ۹۳ و ۹۴ با جذب اعتبار تکمیل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه بخشی از هزینه احداث سالن به عنوان طلب پیمانکار باقی مانده است، گفت: در تلاشیم بدهی موجود به مجری پروژه در کوتاه ترین زمان پرداخت شود.

وی توسعه سرانه های ورزشی در سطح استان و نقاط جمعیتی را یک اتفاق خوب برای البرز دانست و گفت: خوشبختانه پراکندگی فضاهای ورزشی در حال احداث و آماده افتتاح به گونه ای است که تمام مناطق البرز را در بر می گیرد.

گل محمدی در پایان به موفقیت ورزشکاران البرزی در کسب سهمیه المپیک اشاره کرد و گفت: این موفقیت ها ضمن تایید دوباره شایستگی های ورزش استان ضرورت توسعه فضاهای ورزشی را دوچندان می کند و این پیام را دارد تا حوزه ورزش را جدی تر بگیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار