سخنگوی دولت، بر حمایت دولت از تمام پروژه‌هایی که در راستای اعتلای فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد، تاکید کرد.وی، حمایت کامل دولت از پروژه فرهنگی سعدیه را یادآور شد و گفت: به عنوان نماینده دولت به مردم متدین و متمدن فارس و شیراز قول می‌دهم آنچه برای اعتلای این فرهنگ نیاز است را محقق کنم .
کد خبر: ۲۱۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶ 23 April 2016
تابناک فارس به نقل از ایسنا: محمدباقر نوبخت، که برای شرکت در مراسم یادروز سعدی به شیراز سفر کرده بود، شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بیش از هر زمان دیگر برای رجوع به فرهنگ ایرانی و اسلامی نیازمند اسوه‌هایی هستیم که آثار آنان را برای زندگی استفاده کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با اشاره به اینکه امام علی (علیه السلام) با برجای گذاشتن نهج‌البلاغه درس انسانیت را به همه داده است، گفت: ما باید از این آموزه‌ها برای زندگی بهتر استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: تلفیق فرهنگ ایرانی و اسلامی چهره‌ای از مباحث فرهنگی این سرزمین را نشان می‌دهد که در این راستا استفاده از آموزه‌های فرهنگی و دینی می‌تواند تاثیر فراوانی بر زندگی داشته باشد.

وی، حمایت کامل دولت از پروژه فرهنگی سعدیه را یادآور شد و گفت: به عنوان نماینده دولت به مردم متدین و متمدن فارس و شیراز قول می‌دهم آنچه برای اعتلای این فرهنگ نیاز است را محقق کنم و هر پروژه‌ای که برای اعتلای فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد، مورد حمایت قرار می‌گیرد.

نوبخت همچنین با اشاره به همزمانی 2 رویداد بزرگ در تاریخ ایران و اسلام، یادروز سعدی با میلاد امام علی (علیه السلام)، گفت: این فرصت مغتنمی بود که بیش از هر زمان به اندیشه‌های ژرف این بزرگان توجه بیشتری داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
اسلام بدون ایران و ایران بدون اسلام معنایی ندارد. اسلام یعنی عشق به خدا
اسلام دین بدی نیست مجریانش بد بودند در مقاطعی. کرامت انسانی بر هر چیزی مقدم است و مردم آزاد. قوانین جدید در راه خداوند به همه ما لطف داشته.
موید باشید فرزندانم
بابا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار