فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران در یزد اعلام کرد:
فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران گفت: امروز آمريكايي مي دانند كه نمي توانند عليه ايران حمله كرده و مطمئن هستند كه قدرت و توان مقابله با جمهوري اسلامي را ندارند.
کد خبر: ۲۱۷۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 24 April 2016

به گزارش تابناک یزد،علي فدوي امروز در كنگره شهيد منتظر قائم افزود: شهيد منتظرقائم مصداق واقعي مبارزه با نفوذ و يكي از مصداق‌هاي مشخصي است كه نشان مي‌دهد هيچگاه جبهه حق و باطل نمي‌توانند به اهداف مشتركي دست پيدا كنند.

فرمانده نيروي دريايي سپاه در ادامه با اشاره به اينكه خداوند وعده پيروزي حق بر باطل را داده است ،گفت: انقلاب اسلامي نيز بزرگترين وعده الهي است كه محقق شده و امروز نيز بعد از 37 سال و با وجود توطئه هاي دشمنان ، هيچگونه صدمه اي به اين انقلاب نخورده و همچنان بالنده است.
وي افزود: با شكل‌گيري و پيروزي انقلاب اسلامي، دشمن هم جبهه خودش را تشكيل داد و در 24 بهمن سال 57 با شليك گلوله در كردستان، مقابله با ايران اسلامي آغاز كرد.
دريادار فدوي با اشاره به اينكه از آنجا كه اصل و ماهيت موضوع جنگ بر سر اقتصاد، زمين و پول نبود، بلكه ماهيت حق و باطلي داشت، حق به پيروزي رسيد ،خاطرنشان كرد: براي پايداري اين انقلاب خون ها و شهداي زيادي داده شده و افزون بر 230هزار شهيد آن را بيمه كرده اند از اين رو بايد همواره از آن حمايت كنيم.
وي اضافه كرد: امروز مي‌بينيم هم مي بينيم نوجوانان و جوانان بويژه دهه 70 كه دوران دفاع مقدس را نديده اند و در سال‌هاي 73 و 74 به دنيا آمده‌اند، مانند افرادي عمل مي‌كنند كه انگار امام راحل و رهبري را درك كرده اند و همين افراد براي دفاع از حرمين شريفين رفته‌اند.
فرمانده نيروي دريايي سپاه خاطرنشان كرد: تمام تلاش دشمنان ايجاد تفرقه ميان كشورهاي اسلامي بوده و در اين مسير تلاش هاي بسياري كرده است.
وي يادآور شد: امروز بعد از گذشت 26 سال از جنگ تحميلي، آمريكا مي‌داند كه نمي‌تواند حمله‌اي عليه ايران اسلامي داشته باشد و مطمئن شده كه قدرت و توان مقابله در ايرانيان وجود دارد.
فدوي افزود: آنها مي دانند در صورت ورود به جنگ با ايران، ضرر و زياني كه به آنها وارد مي‌شود بسيار بيشتر از سودي است كه به دست مي‌آورند.
وي تاكيد كرد: آمريكايي‌ها در محاسبات خود چند چيز را در نظر نمي‌گيرند و نمي‌توانند بفهمند كه معناي خدا، شهادت و امامت در كشور ما چيست.
به گزارش ایرنا،معرفي ابعاد مختلف شخصيت شهيد محمد منتظرقائم از اهداف برگزاري كنگره ملي شهيد منتظرقائم عنوان شده بود.
رونمايي از چند جلد كتاب ، زندگي نامه و نرم افزار ويژه‌اي در حوزه دانش‌آموزي ويژه زواياي مختلف شخصيت شهيد منتظر قائم ،پخش نمايش راديويي صدا و سيما، شعرخواني ، اجراي نماهنگ نفوذ ويژه شهيد منتظر قائم، خاطره گويي يكي از همرزمان شهيد و تجليل از خانوادهاي اين شهيد واالا مقام از برنامه هاي پاياني اين كنگره بود.
در اين مراسم همسر شهيد منتظر قائم ، بردار شهيد ، استاندار ، فرمانده سپاه الغدير يزد و جمعي از مسئولان استان حضور داشتند.
امسال شهيد محمد منتظرقائم از سوي برادران و شهيد 'رقيه رضايي' از سوي خواهران، به عنوان شهداي شاخص امسال انتخاب شده‌اند.
منتظر قائم به عنوان نخستين فرمانده سپاه پاسداران استان يزد بود كه بعد از انقلاب مسئول بنيانگذاري و تشكيل سپاه يزد و تصفيه كميته شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار