قائم مقام وزیر تعاون:
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درامور بین الملل با بیان این که کارفرمایان باید تمام توجه شان به استفاده از کارگران ایرانی باشد، گفت: باید در حفظ و بکارگیری نیروی کار ایرانی دقت کنیم و امیدوارم کارفرمایان بیش از گذشته به این اصل مهم توجه داشته باشند.
کد خبر: ۲۱۸۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 25 April 2016
 محمد تقی حسینی روز یکشنبه در مراسم امتنان از کارگران و گروه‌های کار نمونه استان البرز گفت: چه در زمان هشت سال جنگ تحمیلی و چه در زمان تحریم ها کارگران مظلوم و زحمت کش کشور پای آرمانهای کشور ایستادند و با از خود گذشتگی در جهت پویایی اقتصاد گام برداشتند.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درامور بین الملل گفت: از خود گذشتگی کارگران در طول تاریخ نمایان است و باید آن را قدر دانست.

وی با بیان این که باید قدردان و سپاسگزار تلاش کارگران باشیم، افزود: ثابت قدمی قشر مظلوم کارگر و ایستادگی تمام قد آنان برای اقتصاد کشور با توجه به تمام فشارهایی که متحمل می‌شوند، قابل تقدیر است و باید به نحو شایسته قدر تقدیر قرار بگیرند؛ چراکه این قشر در بزنگاه‌های گوناگون اجازه روبرو شدن کشور با خطر را ندادند و با جان و دل برای موفقیت سرزمین ایران تلاش کرده است.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بین الملل ادامه داد: همین کارگران در روزهای سخت تحریم و در روزهایی که دشمن قصد به زانو در آوردن نظام ما را داشت، با شهامت و مردانگی ایستادگی کرد و در مقابل مشکلات قامتش را خم نکرد.

حسینی با بیان این که دولت در شرایط پسا برجام و بازسازی اقتصادی کشور قرار دارد، افزود: همه باید دست به دست هم دهیم تا شرایط اقتصادی کشور روز به روز به فرم مطلوب خود نزدیک تر شود.

وی با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نیز گفت: برای احیای شعار اقتصاد مقاومتی باید اولویت تصمیم سازان بیش از هر چیز دیگری حمایت از تولید داخلی و همچنین ایجاد اشتغال باشد.

حسینی با اشاره به طرح ساماندهی اتباع بیگانه که برای کار در کشور حضور دارند، یادآور شد: این طرح در حال بررسی است و البته می‌دانیم در بخش‌هایی از اقتصاد کشور نیازمند اتباع بیگانه برای کار هستیم، البته این هم مستلزم رعایت نکاتی است که مهمترین آن استفاده از کارگران با مجوز است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار