تقوی دست پیش گرفت
در حالیکه بعد از درگیری عضو شورای شهر با شهردار اردبیل انتظار می رفت قائله خاتمه یابد اما افشاگری های لیلا تقوی در خصوص رفتارهای غیرقانونی اهالی کوچه ارمنستان حواشی جدیدی را برای شورا ایجاد کرده است...
کد خبر: ۲۱۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 25 April 2016

در حالیکه بعد از درگیری عضو شورای شهر با شهردار اردبیل انتظار می رفت با وساطت اعضای شورا و البته ورود مراجع قضایی قائله خاتمه یابد اما افشاگری های لیلا تقوی در خصوص رفتارهای غیرقانونی اهالی کوچه ارمنستان حواشی جدیدی را برای این شورا ایجاد کرده است.

لیلا تقوی در سخنان جنجالی خود اعضای شورای شهر اردبیل را به رانت خواری و استخدام های رابطه ای متهم کرده است.

در گزارشی که فارس از لیلا تقوی داشته است، این عضو شورا با متهم کردن اعضای شورای شهر به بی قانونی، از استخدام خواهرزاده یکی از اعضای شورای شهر در شهرداری بر اساس رابطه و نیز استخدام یکی از فرزندان همین عضو در دانشگاه علمی کاربردی خبر داده است.

البته رانت خواری عضو شورای شهری که خود کاندیدای شهرداری اردبیل نیز بوده از دیگر موضوعاتی است که لیلا تقوی به آن اشاره کرده است.

لیلا تقوی به ارجاع نقل و انتقالات شهرداری به دفترخانه ای که در اختیار یکی از اعضای شورای شهر است نیز اشاره کرده است.

شاید درگیری این شورا با شهردار اردبیل و اظهار نظرهای سایر اعضا در این خصوص، آغازی بود برای رونمایی از اتفاقاتی که در شورای شهر اردبیل رخ می دهد.

در این میان اگر صحت گفته های لیلا تقوی تایید شود این مسئله دامن تمام اعضای شورا از جمله خود این عضو را هم خواهد گرفت.

البته در این میان سوال بی جواب این است که چرا این افشاگری ها در دقیقه 90 انجام شده است و پس از اتفاقات اخیر روی داده در شورای شهر اردبیل، مسائل این چنینی مطرح می شود؟

حال باید منتتظر ماند و دید که عکس العمل اعضای شورا شهر در خصوص اظهارات تقوی چگونه خواهد بود. / سبلانه

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ولیش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
بر حسب اظهارات وی آیا درشورای شهر اردبیل از اول این رانت خواری صورت می گیرد یا سهم وی را از اول میدادند با توجه به نزدیکی انتخابات جهت جذب آراء چنین شایعاتی پخش می نمایند .
نوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
متاسفم برا اعضای شورای شهر اردبیل که با هوچی گری و دعواهای دهاتی ابروی شهر اردبیل رو بردند هر کسی به اعضای مقصر در دور بعد رای بدهد شریک بداخلاقی های انهاست و در عقب ماندگی شهرسهیم هست
دكتر معصوم زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
سلام - هر چند انتخابات شوراها ، مخصوصا اردبيل هميشه حاشيه دار بوده و بده و بستانهاي معني داري داشته و تعريفي است كه همه گرفتارش شده اند ؟؟؟؟؟
بايد گفت كه غالبا جماعتي كه با هزاران ترفند به شورا راه مي يابند ناگزير گرفتار معاملا تي شده اند كه هر آنچه هزينه كرده اند بايد جبران كنند و اين شروع خلافي است كه هر كدام به قدر وسع خويش از سفره هاي آماده بهره برداري ميكند و چون شهردار منتخب اين افراد است امكان مخالفت را سلب شده ميبيند و درآمد شهرداري در سهم خواهي اعضا شورا تقسيم ميشود تا اگر ته كيسه چيزي مانده باشد براي مردم هم سري تكان بدهند و....
رفتار خانم تقوي هم به جهت زماني مسئله دار بوده و اينكه چرا با اطلاعات ناقص سرو صدا ميكند و حاصل چنداني ندارد !!!!
اميد است با اداي وظيفه واقعي و عدم ترس ، پرده از رازها ئي بردارند كه شهرداري اردبيل را زمينگير كرده است
محمدمجیدپورار دبیلی313
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
باعرض سلام خدمت همشهریان عزیز.خیانت در امانت .کسانی که با تزویر و ریا واردشورای شهر شده اند بزودی خود ابروی خودمیبرند. واین به نفع ملت شر یف است.
شهر بااصالت اردبیل کسانی را میخواهند که امین و امانت دار مردم باشد نه اینکه با ورود به سمتی ازسمتهای دنیوی ایمان و دین خود بفروشند. البته کسان باایمان در شورای شهر حضوردار ند که نیاز به معرفی نیست. ولی باید مراقب شیطان باشند و این شهر و مردم را از خانواده خود بدانند و در حق ملت مظلوم و ساده زیست ظلم نکنند. فامیل بازی باندبازی رشوه خوار ی نکنند. متاسفانه شهر ار دبیل از شهر های اذر ی 3 قر ن عقبتر است. شورای شهرباید فرهنگ مردم دوستی و اداب ضدکبر و غرور را باید تقویت کنند.
لعنت خدا برکسی بادکه در حق شهر ماکم کاری کندکه این ظلم اشکار در حق ماست .انهایی که بی محابا بر قدرت پوشالی تکیه زده اند خود ر ا بر باد دنیا داده اند .به جای درگیری در شورای شهر به در د درمان پذیر اردبیل برسید و همراه و همدل شوید
تقوای الهی رابر گزینید که برای شما بهتر است . شهر اردبیل زیبایی بیشمار خود را ازدست ندهدو اگر بیمارتر شود شورای شهر بانی انحراف در جامعه خواهدبود و بایددر محکمه الهی پاسخگوباشند. خدایا عطوفت ومهر بانی ر ا به حق حضر ت زینب در شورای شهر جار ی ساز تامهربانی عطوفت شهرمان بازگردد تا این شهر و مر دم برای واقعه سوم جهانی اماده شوند و زمینه سازظهور حضر ت صاحب المرشوند
الهم العجل لولیک الفر ج.یالثارات الحسین ع 313
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
مدتی است که تابناک محترم برخی نظرات افراد معلوم الحالی را درج می نماید اما دوباره اسم و نظر معلوم الحال را بر میدارد.جای بسی تامل است!!!!!!!
یعقوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
بنظر میرسد این سر و صداها نه از بابت خیر خواهی است ، بلکه جهت مطرح شدن و جمع آوری آرای مردم است . اکثر اعضای شورای شهر اردبیل بسیاری از استخدامهای شهرداری را بخود اختصاص داده اند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار