به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، در هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های فجر سپاسی شیراز و خیبر خرم‌آباد از ساعت  16:45در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند که ماحصل ان شکست تحقر آمیز برای فوتبال لرستان بود.

خیبری ها که پس از پیروزی هفته گذشته خود در لیگ یک ماندگار شدند این هفته با خیالی آسوده به مصاف تیم شیرازی رفتند و در طرف مقابل که تیم فجر 3 امتیاز این بازی برای حفظ جایگاه خود در بالای جدول را به شدت نیاز داشت تا فص بعد بواند مجددا خود را در لیگ برتر ببیند.

در نیمه اول فجری ها بازی را بهتر آغاز کردند و چندین حمله روی دروازه خیبری ها ایجاد کردند که با واکنش های نعمتی دروازه بان حملات خنثی شدند. خیبری ها که با آرامش بیشتری بازی می کردند و خود را آرام آرام  به دروازه تیم شیرازی نزدیک می کردند که در دقیقه 30 بازی با حرکت خوب و جا گذاشتن  بازیکنان فجری توسط  مهدی عبدی از پشت محوطه جریمه باشوت دروازه تیم فجر را باز کردند.

اما سه دقیقه بعد از گل خیبر این فجری ها بودند که در دقیقه 33 روی ارسال از روی نقطه  کرنر و باضربه سر علی غلام رضا پور بازی را به تساوی کشاندند.

پس گل فجری ها بازی به آرام شد و بیشتر توپ در وسط زمین در جریان بود که در دقیقه 44 این بار نوبت  احمد حسن زاده بود که از پشت محوطه جریمه با شوتی دقیق گلزنی کند و فجری ها را دو بر یک پیش بیاندازد.

در لحظات پایانی نیمه اول شوت محکم علی صدرا با بدشانسی به تیر دروازه فجری ها را به لرزه در آورد و در مجموع فجری ها در نیمه اول مزد برتری خود را گرفتند و بازی در نیمه اول با نتیجه دو بر یک به سود فجر سپاسی به پایان یافت.

در شروع نیمه دوم اینبار فجر بودند که با بازی آرام و دفاعی سعی در حفظ نتیجه داشتند که خیبری ها با انجام کار تیمی و پاس های کوتاه سعی در عبور از خط دفاعی فجری ها داشتند و این کار در دقیقه 52 نتیجه داد و این بار هم با شوتی از پشت محوطه جریمه از محمود قائد رحمت دروازه فجری ها برای دومین بار باز شد.

پس از دریافت گل فجری ها که به برد در این بازی نیاز داشتند سرا پا حمله شدند و این بار فجری روی اشتباه خط خیبر مهدی کرمیان در دقیقه 58 گل سوم فجر سپاسی را زد.

فجری ها که می خواستند با خیال راحت پیروز میدان باشند در دقیقه 64 ابراهیم صالحی گل چهارم فجری ها زد.

بعد از گل فجری ها بازی آرام شد و خیبری ها مالک توپ و میدان بودند و با انجام بازی روی زمین و پاس های کوتاه سعی در ایجاد موقعیت داشتند که این بار  دفاع خوب فجری ها و خستگی بازیکنان باعث عدم گلزنی خیبری ها شد و در زمانی که همه منتظر سوت پایان بازی بودند مصطفی ماهی گل پنجم بازی را هم به ثمر رساند تا بازی با نتیجه پنج بر دو به نفع فجری های خوش شانس به پایان برسد.

 ترکیب تیم فجر سپاسی شیراز:

رضا حیدری ( دروازبان )، فرهاد سالاری پور،وفا هخامنش ( سید محمد حسینی 75 )، ایمان سلیمی،سید علیرضا زندوی، مسعود ریگی،ایمان باصفا( مصطفی ماهی 59 )،  احمد حسن زاده ( علی مصلا 85 )، مهدی کریمیان، ابراهیم صالحی و علی غلام رضاپور

سرمربی: علی اصغر کلانتری

 ترکیب تیم خیبر خرم آباد:

علی نعمتی ( دروازبان )، رضا حاتمی، مسعود ستاری، علی گودرزی، محمد ویزواری، حسین بهاروند ( سجاد خسروی 84 )، محمود قائد رحمت، علی صدرا، مهدی عبدی ( حمید گلزاری 72 )، یاسر درویشی ( محمد بیرانوند 77 ) و شهاب دارایی

سرمربی : علی نیکبخت