معاون سازمان پسماند کرج خبر داد
معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از جمع‌آوری حدود 2000 تن نخاله‌های ساختمانی و عمرانی منطقه 10 این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۱۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹ 27 April 2016
رضا افشار اظهار داشت: به مناسبت هفته زمین پاک طرح‌های خوبی از سوی این سازمان در سطح شهرستان کرج برگزار شد و توانستیم خدمات شایسته‌ای را به شهروندان ارائه دهیم.
وی افزود: در زمان برنامه‌ریزی برای اجرای طرح‌های فوق، دو هدف عمده را در دستور کار داشتیم که عبارت بود از آموزش و فرهنگ‌سازی و همچنین خدمات‌رسانی به مردم کرج.
معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج تصریح کرد: یکی از مهمترین طرح‌های اجرا شده در هفته زمین پاک، اجرای طرح جهادی پاکسازی منطقه 10 شهرستان کرج از نخله‌های ساختمانی و عمرانی بود.
افشار گفت: در این زمینه روز گذشته حدود 2000 تن نخاله از سطح این منطقه جمع‌آوری و خدمت شایسته‌ای به مردم ارائه شد.
وی بیان داشت: طرح فوق با تلاش سازمان پسماند و همکاری شهرداری منطقه 10 کرج اجرا گردید و طی آن بیش از 30 دستگاه کامیون مشارکت داشتند.
معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج افزود: با توجه به اثرات خوب جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی و عمرانی در این منطقه، مقرر شد که این طرح به صورت پایلوت بوده و در دیگر مناطق شهرداری کرج نیز اجرا شود.
افشار در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای دیگر برنامه‌های هفته زمین پاک در شهرستان کرج اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای طرح‌های فرهنگی و آموزشی طی هفته زمین پاک چندین نمایش تئاتر خیابانی پرفورمنس را با همکاری گروه‌های فرهنگی و هنری استان البرز اجرا کردیم.
وی اظهار داشت: در این نمایش‌ها پیام‌های آموزشی در حوزه تفکیک زباله از مبدا و راهکارهای کاهش تولید زباله با استفاده از زبان هنر به مردم و به ویژه کودکان و نوجوانان منتقل شد.
افشار گفت: این نمایش‌ها در 20 نقطه از شهرستان کرج ازجمله مراکز خرید، معابر پررفت و آمد، پارک‌ها و بوستان‌ها اجرا شد.
معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج تصریح کرد: همچنین در این هفته دو طرح پاکسازی پارک باغستان کرج با همکاری محیط زیست، دوستداران طبیعت و سازمان‌های مردم نهاد و مدیریت و نظارت سازمان پسماند اجرا شد.
افشار ادامه داد: اجرای طرح پاکسازی شهرک منظریه در منطقه 10 شهرستان کرج نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده توسط این سازمان بود.
وی افزود: همچنین طی هفته زمین پاک، مدیریت پسماند شهرداری کرج در بیش از 50 مدرسه مروج سلامت، دوره‌های آموزش راهکارهای کاهش تولید زباله را برای دانش‌آموزان برگزار کردند.
معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در پایان گفت: هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی، آشنایایی کودکان و نوجوانان با مسائل بهداشتی، سلامتی و شیوه‌های کاهش تولید زباله بود که اثرات خوبی به همراه داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار