رباط کریم؛«شهر طلایی» جاذبه سرمایه گذاران داخلی و خارجی
Jابناک تهران- تعدادی سرمایه گذار ایرانی مقیم آلمان با توجه به شناختی که از منطقه بکر رباط کریم داشتند چند روز قبل برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف به خصوص خودرو وارد این منطقه شدند که قرار شد با ارائه طرح های مختلف زمینه فعالیت انها بررسی شود.
کد خبر: ۲۲۰۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 27 April 2016
فرماندار رباط کریم در خصوص ورود سرمایه گذاران خارجی به این منطقه به تابناک گفت: این افراد ایرانیان مقیم آلمان بودند که با توجه به شناختی که از منطقه رباط کریم داشتند، برای سرمایه گذاری در این منطقه ابراز تمایل کردند.

علی بیگی در ادامه بیان کرد: این افراد 4 نفر بودند که به دلیل شناخت کامل منطقه و پتانسیلی که رباط کریم در بخش صنعت به عنوان یک قطب صنعتی کشور با 6 شهرک صنعتی دو دولتی و چهار خصوصی تحت عنوان لکه های صنعتی توان جذب سرمایه خارجی و داخلی را دارد،پیشنهاد سرمایه گذاری داشتند.

وی افزود: این سرمایه گذاران ایرانی مقیم آلمان که به خوبی به پتانسیل های داخلی و خارجی رباط کریم آگاه بودند،بیشترعلاقمند به سرمایه گذاری در بخش خوردو بودند و بعد از گفت و گوهای مختلف قرار بر این شد طرح هایی خود را علاوه بر بخش خودرو در بخش های دیگر نیز ارائه کنند.


فرماندار ورامین در پایان ابراز امیدواری کرد که که منافع این فعالیت متوجه کشور و مردم این شهرستان شده و زمینه اشتغال جوانان نیز در این شهر فراهم شود.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار