بخشدار مركزی ایلام گفت: حضور پر شور و نشاط جوانان در انتخابات و مشاركت بالای سیاسی آنان بر شكوه این مرحله از انتخابات در كشور می افزاید و بیانگر اهمیت آنان برای آینده سیاسی جامعه است.
کد خبر: ۲۲۰۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ 28 April 2016

بخشدار مركزی ایلام گفت: حضور پر شور و نشاط جوانان در انتخابات و مشاركت بالای سیاسی آنان بر شكوه این مرحله از انتخابات در كشور می افزاید و بیانگر اهمیت آنان برای آینده سیاسی جامعه است.


به گزارش تابناک ایلام؛مصطفی محمدیان اظهار كرد: جوانان به عنوان آینده ساز جامعه نقش بسیار مهمی در عرصه های مختلف كشور به ویژه در حوزه سیاسی دارند زیرا عهده دار مسئولیت های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی آینده كشور خواهند بود.
وی افزود: جوانان به هر میزان اكنون با احساس مسئولیت در قبال آینده سیاسی كشور در انتخابات حضور پر شور و گسترده ای داشته باشند با اهمیت و جایگاه خود در عرصه سیاسی آشنا می شوند.
محمدیان تاكید كرد: شور و نشاط هر انتخاباتی با حضور گسترده جوانان بیش از هر چیز دیگری خودنمایی می كند و این بار جوانان و رای اولی ها در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز مشتاقانه به پای صندوق های رای می آیند.
وی با بیان اینكه انتخابات به عنوان یكی از مهمترین تحولات سیاسی در هر جامعه ای برآیند خواست و اراده مردم در اداره امور است، یادآور شد: مردم با انتخاب افراد مورد نظر خود علاوه بر تداوم راه انقلاب و امام (ره) خواست و نظر خود را به صورت غیر مستقیم اعلام می كنند.
بخشدار مركزی ایلام ابراز امیدواری كرد كه همه آحاد افراد واجد شرایط با حضور پر شور و گسترده خود در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، افراد شایسته را روانه خانه ملت كنند.
استان ایلام با گستره 20 هزار كیلومتر مربعی و حدود 590 هزار نفر جمعیت، دارای سه كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی ( دو كرسی حوزه انتخابیه ایلام و یك كرسی حوزه انتخابیه دهلران) است.
رقابت برای تعیین نمایندگان مردم این استان در مجلس دهم بین 2 نفر در حوزه انتخابیه دهلران و چهار نفر در حوزه انتخابیه ایلام روز جمعه (10 اردیبهشت) در 531 شعبه اخذ رای است.
حوزه انتخابیه ایلام با 2 كرسی در مجلس شورای اسلامی شامل (ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملكشاهی و سیروان) است و حوزه انتخابیه دهلران نیز با یك كرسی در مجلس شورای اسلامی شامل (دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره) است.
زمان تبلیغات مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعت 8 صبح پنجشنبه (2 اردیبهشت) آغاز شد و بر اساس قانون 24 ساعت پیش از شروع رای گیری خاتمه می یابد و بر این اساس فعالیت های تبلیغی نامزدهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات از ساعت هشت صبح امروز نهم اردیبهشت ممنوع است. /ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار