رئیس كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات ایلام گفت: 75 عكاس و خبرنگار مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را در حوزه های انتخابیه این استان پوشش خبری و تصویری می دهند.
کد خبر: ۲۲۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 29 April 2016

رئیس كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات ایلام گفت: 75 عكاس و خبرنگار مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را در حوزه های انتخابیه این استان پوشش خبری و تصویری می دهند.


به گزارش تابناک ایلام؛بهمن جلیلیان با بیان اینكه تمهیدات لازم برای حضور خبرنگاران و عكاسان در شعب اخذ رای فراهم است، اظهار كرد:‌ در این مرحله از انتخابات برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا خبرنگاران و عكاسان، مسئولان استانی و شهرستانی در بازدید از شعبه‌ها را همراهی كنند.
وی با اشاره به اینكه جلب مشاركت حداكثری و ثبت و ضبط حماسه حضور در اولویت پوشش خبری قرار دارد، افزود: اطلاع رسانی دقیق همراه با امانتداری از آرای مردم و نیز بستر سازی برای برگزاری مطلوب انتخابات با مشاركت گسترده مردم از جمله وظایف مهم این ستاد است.
رئیس كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ایلام با قدردانی از تلاش فعالان رسانه ای برای پوشش اخبار مربوط به انتخابات دور اول و روزهای اخیر تاكید كرد: با تلاش اصحاب رسانه شكوه حماسه مردم در پای صندوق های رای به خوبی ثبت و ضبط می شود.
جلیلیان از مردم خواست رای دادن به نامزدهای منتخب خود را به ساعات پایانی زمان رای گیری انتخابات موكول نكنند و از همان ساعات اولیه رای خود را به صندوق بیندازند.
استان ایلام با گستره 20 هزار كیلومتر مربعی و حدود 590 هزار نفر جمعیت كه از این تعداد حدود 435 نفر واجد شرایط رای هستند دارای سه كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی (دو كرسی حوزه انتخابیه ایلام و یك كرسی حوزه انتخابیه دهلران) است.
رقابت برای تعیین نمایندگان مردم این استان در مجلس دهم بین 2 نفر در حوزه انتخابیه دهلران و چهار نفر در حوزه انتخابیه ایلام روز جمعه (10 اردیبهشت) در 531 شعبه اخذ رای است.
حوزه انتخابیه ایلام با 2 كرسی در مجلس شورای اسلامی شامل (ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملكشاهی و سیروان) است و حوزه انتخابیه دهلران نیز با یك كرسی در مجلس شورای اسلامی شامل (دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره) است. /ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار