آیت الله علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد:
آیت‌الله علم الهدی گفت: اقتصادمقاومتی این نیست که تنها چشم به وزارت اقتصاد دوخته شود بلکه بایستی برای تحقق آن همه دستگاه ها حتي دستگاههاي قضايي و امنيتي نيز فعال باشند نه اینکه انواع اجناس قاچاق در کشور باشد و هیچکس مانع نشود و نیز جلوی هر آفتی از جمله اختلاس ، قاچاق و واردات نامشروع خارجی را بگیرند.
کد خبر: ۲۲۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹ 29 April 2016
 آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز حمعه مشهد مقدس در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی گفت: در سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، کارگر یعنی ستون فقرات اقتصادمقاومتی و صرف نظر از اینکه اين کار یک عبادت است، در موقعیت استکبارستیزی نظام ما، این قشر در صف مقدم حضور دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود : اقتصاد مقاومتی در جامعه ما که اصل اولیه اش نگاه به داخل است، جز با توجه به کارگر و نیروی انسانی کارگران دایر و برقرار نمی شود.

امام جمعه مشهد با اشاره به تجربه ۸سال دفاع مقدس، عمده جبهه ها را کارگران پر می کردند و چه خوب است مجامع فرهنگی آماری از شهدا ، جانبازان و کارگران این قشر را ارائه کنند . امروز هم همان دوره دفاع مقدس است و نقش آفرینی شما کارگران را می طلبد.
 
وی با بیان اینکه طبق گفته حضرت امام خمینی (ره) استکبار جهانی از ما سیلی خورده و مشخص است که آمریکا دست از دشمنی بر نمی‌دارد تاکید کرد : ما دیدید دو سال مذاکره برای اینکه بتوانند با تنش زدایی مشکلات اقتصاد را حل کنند، بی نتیجه و خنثی ماند و عنصر در رأس اقتصادی کشور، رئیس بانک مرکزی گفت: حل مشکلات اقتصادی در نتیجه برجام تقریبا هیچ!  
 
خطیب جمعه مشهد ادامه داد : دشمنی های آمریکا بعد از برجام نه تنها بیشتر شده بلکه ثابت کرد سیاست خارجی به تنهايي حلال مشکلات اقتصادي ما نیست و آمریکایی که جز با براندازی ما راضی نمی شود، مذاکره با آن فایده ای ندارد. اخیرا هم ۲ میلیارد از دارایی های ما را با بهانه های پوچ و با کمال وقاهت و قلدری دزدیدند.

 آیت الله علم الهدی گفت : در این قراردادهایی که با خارجی ها بستند، باید دقت می کردند که بر مبنای اقتصاد مقاومتی باشد نه اینکه بازار کشور ما را تصاحب کنند و به عنوان نمونه یک شرکت مدلینگ مجوز دریافت کند و بخواهد در این کشور فروشگاه لباس ایتالیایی باز کند!

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران گفت : در فرمایشات ایشان سه مسئله برداشت می شود که یک مسئله، مربوط به خود کارگران است و دو مسئله دیگر آن، مربوط به مسؤولین نظام و مدیران اجرایی نظام در مورد مسئله کار و کارگری است.

وی با اشاره به مساله ای که مربوط به خود کارگران است، افزود: کارگری و زحمت کشی کارگران در موقعیت های فناوری در مجامع تولیدی کشور، تنها نتیجه اش امرار معاش شخصی و خانوادگی کارگر نیست، در شرایطی که امروز برای کشور و جامعه ما پیش آمده، کارگران به عنوان یک جهادگر در صف مقدم اقتصاد مقاومتی و مبارزه با استکبار هستند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناصر
|
-
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
باسلام خدمت امام جمعه محترم و شجاع،به نظر می رسد شایسته است! مسایلی را که حتما می دانید چه هستند ،در جلساتی مختص مدیران ،بازگو نمایید. بویژه حال که نماینده ولی فقیه هم هستید .خداوند یار و یاورتان...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار