تابناک تهران - تهران شانزده شهرستان دارد که در 6 حوزه انتخابیه و با 35 نماینده در انتخابات مجلس سورای اسلامی مشارکت دارد. تکلیف سه حوزه انتخابیه در مرحله اول روشن شد و سه حوزه انتخابیه با هفت شهرستان یعنی حدود نیمی از استان به مرحله دوم کشیده شد. مسئله ای که کاوه رییس شبکه تهران آنرا دید اما خود را به خواب زد.
کد خبر: ۲۲۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹ 29 April 2016
مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور فعال نردم در بیست ویک استان کشور شروع شد.

استان تهران نیز در مرحله دوم سهم داشت. تهران شانزده شهرستان دارد که در 6 حوزه انتخابیه و با 35 نماینده در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت دارد. تکلیف سه حوزه انتخابیه در مرحله اول روشن شد و سه حوزه انتخابیه با هفت شهرستان یعنی حدود نیمی از استان به مرحله دوم کشیده شد. مسئله ای که کاوه رییس شبکه تهران آنرا دید اما خود را به خواب زد.

شهاب الدین چاووشی رییس ستاد انتخابات استان تهران نیز با گله از این موضوع در حاشیه بازدید از حوزه انتخابیه دماوند گفت: اعتقاد دارم شبكه استاني تهران، در تشويق مردم براي حضور گسترده در مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي، عملكرد مطلوب و قابل قبولي نداشته است.

وي گفت: نقص در برنامه ريزي مسئولان اين شبكه، از جمله دلايل ضعف شبكه استاني تهران در پوشش خبري فعاليت هاي مرتبط با مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اين استان است.

همچنین یک منبع آگاه در اینباره به تابناک گفت: هر نوع همکاری لازم با صدا و سیما در استان تهران برای پوشش مرحله دوم انتخابات شده است و گروهای متعددی از شبکه خبر و واحد مرکزی خبر و رادیو و پرس تی وی در شهرستانهای تهران حضور داشته اند اما متاسفانه شاهدیم که تمام استانها در حوزه های رای گیری دارای پخش زنده و برنامه های ویژه برای ترغیب مردم به مشارکت دارند اما در تهران جور شبکه تهران را شبکه های دیگر سیما کشیدند.

به نظر می رسد محرومیت تهران با یک ششم جمعیت کشور از داشتن شبکه استانی می تواند یکی از دستور کارهای نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار