ساخت و سازهای غیر مجاز صدای رئیس دادگستری البرز را هم درآورد
مهدوی راد با انتقاد از ساخت و سازهای بی‌ضابطه، اعطای مجوز مغازه به جای پارکینگ یا عدم نظارت در جلوه‌های بصری شهر، گفت: شورای شهر متصدی شهر است و باید نظارت بیشتری داشته باشد.
کد خبر: ۲۲۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 13 April 2015
رئیس کل دادگستری استان البرز با انتقاد از ساخت و سازهای بی ضابطه از اعضای شورای اسلامی شهر کرج خواست در برقراری نظم در ساخت و سازها و صدور پایان کار نظارت بیشتری اعمال کنند.
در دیدار  اعضای شورای شهر شهرستان کرج با محمد صدق مهدوی راد، رئیس کل دادگستری استان البرز، وی ضمن تبریک سال جدید به اعضای شورای اسلامی شهری کرج با استعانت از مسئولان شهری و استانی کرج خواستار افزایش تلاش آن‌ها برای بهبود خدمت‌رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف شد.
وی با آروزی اینکه در سال «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» خداوند توفیق پیشبرد امور در ابعاد مختلف را بدهد از شورای شهر کرج خواست در برقرای نظم در ساخت و ساز و صدور پایان کارها تلاش بیشتری کنند.
مهدوی راد با انتقاد از ساخت و سازهای بی‌ضابطه، اعطای مجوز مغازه به جای پارکینگ یا عدم نظارت در جلوه‌های بصری شهر، گفت: شورای شهر متصدی شهر است و باید علاوه بر نظارت بیشتر بر فعالیت کمیسیون ماده ۱۰۰ بر حسن برخورد با ارباب رجوع در ادارات مختلف نیز نظارت داشته باشد برای اینکه این موضوع نیز از شئونات شورای شهر است.
رئیس کل دادگستری استان البرز در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در دادگستری از ابتدای استان شدن البرز پرداخت و گفت: جرایم و میزان مراجعه به دادسراها و همچنین سرعت رسیدگی به پرونده‌ها در این مدت بهبود چشمگیری داشته است.
وی ادامه داد: در سال ۱۳۸۹، جرایم خشن، آمار غیرقبولی در سطح استان داشت ولی با تدابیر اندیشیده شده و صدور احکام قاطع آمار آن سیر نزولی داشته است؛ همچنین پرونده‌های مرتبط با تجدیدنظر نیز که پیش از این در تهران نیازمند سه سال برای بررسی و صدور رای بود اکنون در ۳۰ الی ۵۰ روز به سرانجام می‌رسد.
مهدوی راد آمار را بیانگر بهبود شرایط دادگستری استان در مقایسه با گذشته دانست  و گفت: امیدواریم در حوزه عمرانی نیز با افتتاح ساختمان شورای حل اختلاف و شروع ساخت دادگستری استان در باغستان، فضای اداری بیشتری در اختیار مجموعه دادگستری استان قرار گیرد و ساختمان دادگستری کل هم امسال شروع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار