به تاکسی های بدون برچسب و تاکسی متر کرایه ندهیم؟
تابناک تهران- همه تاکسی ها برچسب قیمت و تاکسیمتر دریافت کرده اند این را مدیرعامل تاکسیرانی تهران بعد از این که از افزایش 15 درصدی نرخ تاکسی می گوید. او به همشهریان تهرانی توصیه می کند به تاکسی هایی که برچسب قیمت و تاکسی متر ندارند کرایه ندهند و حتی از سوار شدن خودداری کنند.
کد خبر: ۲۲۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱ 30 April 2016
میثم مظفر، در گفت و گو با تابناک در تشریح روند افزایش نرخ کرایه تاکسی در تهران گفت: بنا به مصوبه ای که شورای حل اختلاف بین مصوبه شورای شهر تهران و نظر دولت تشکیل جلسه داد، این هیات رای به تایید مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر افزایش قیمت نرخ کرایه تاکسی های شهر تهران داد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در ادامه افزود: در چند روز گذشته برچسب های سال 95 منتشر و توزیع شد وهمه تاکسی های خطی و پایانه ای این برچسب را دریافت کرده  و کار تنظیم تاکسی مترها بر اساس نرخ سال 95 در شش نقطه شهر تهران ساماندهی و اجرایی شد و در چند روز آینده بحث تنظیم تاکسی متر ها برای تاکسی های تلفنی و گردشی به صورت کامل انجام می شود.

وی اظهار داشت: از  شهروندان تقاضا می شود که صرفا به تاکسی هایی وجوه خود را پرداخت کنند که برچسب های نرخ سال 95 را به شیشه خود الصاق کرده باشند.اگر تاکسی این برچسب را نداشته باشد و یا آن را الصاق نکرده باشد این تاکسی متوقف می شود و به هم مردم توصیه می کنیم که از این تاکسی استفاده نکنند و هم سازمان تاکسیرانی برخورد سختی با تاکسی های متخلف خواهد داشت.

مظفر گفت: شهروندان همچنین می توانند از طریق سامانه 1888 شهرداری تهران شماره پلاک تاکسی متخلف را اعلام کنند که به صورت آی تی بیس اطلاعات سامانه 188 در تاکسیرانی تهران در سیکل هیات انضباطی قرار می گیرد و کمیته انضباطی در مناطق 22 گانه تشکیل جلسه  داده و در این خصوص رای صادر می کند که حتی می تواند منتج به اخراج راننده تاکسی و جریمه و به عنوان امتیاز منفی در عملکرد تاکسی درج شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران سپس تاکید کرد: 100 واحد گشتی را در شهر تهران ساماندهی کردیم و بعد از اینکه در چند روز آینده روندتنظیم تاکسی مترها سپری شود، طرح فراگیری در شهر تهران برای کنترل تاکسی مترها و هم نرخ  روی تاکسی ها داریم  و در ضمن نیز با پلیس راهور مکاتبه کردیم  که آنها نیز جدا از برخورد انظباطی ما، از طریق عوامل پلیس راهور برخوردهای لازم را انجام دهند.

وی در پایان افزود: ما در شهر تهران افزایش پلاک نخواهیم داشت اما درصددهستیم که به توسعه کیفی خدمات بپردازیم تا کمیت. ورود خودروهای مدرن ودارای استانداردهای یورو 5 و هیبریدی و همچنین نوسازی خودروهای فرسوده  از جمله این برنامه ست.اکنون نیز حدود 11 هزار و ششصد نفر مالکین تاکسی های فرسوده در طرح نوسازی ثبت نام کرده اند که این نیز طرح دیگری برای افزایش کمیت تاکسیرانی ست.

منبع: تابناک
برچسب ها: تاکسی ، نرخ ، کرایه
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
انصاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
یک فکری بحال تاکسیمتر همه آژانس ها بکنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار