فرماندار شهرستان شمیرانات با بیان اینکه بارش باران و سیلاب در بخش رودباران قصران در این شهرستان خسارت وارد کرده است گفت: لازم است ویلاداران و ساکنان حاشیه رودخانه جاجرود در بخش رودباران قصران نسبت به تخلیه منازل خود اقدام کنند.
کد خبر: ۲۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴ 13 April 2015
عزت الله خانمحمدی در گفت و گو با ایرنا افزود: نیروهای امدادی در بخش رودبار قصران مستقر و در حالت آماده باش کامل به سر می برند.

وی با بیان اینکه سیلاب بخشی از جاده محور فشم به زایگان را تخریب کرده است گفت: از شهروندان می خواهم از تردد در این محور خودداری کنند، این محور تا اصلاع ثانوی مسدود است.

خانمحمدی همچنین افزود: شهروندان از ترددهای غیر ضروری در تمامی محور های بخش رودبار قصران و شهرهای اوشان، فشم و میگون خودداری کنند .

فرماندار شمیرانات با تایید این موضوع که در حال حاضر با توجه به خسارت به زیر ساختهای آب و برق، برق و آب این منطقه قطع شده است گفت: در حال حاضر آب رسانی در شهرها به وسیله کانتینر انجام می شود و مسوولان تلاش می کنند تا وضعیت به حالت عادی باز گردد.

فرماندار شمیرانات تاکید کرد: در حال حاضر ظرفیت سد لتیان کامل شده و مسوولان در تلاش هستند تا آب اضافی سد را به سد ماملو هدایت کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار