فرماندار نوشهر از نبود میدان میوه و تره‌بار با هدف ارزان‌سازی عرضه میوه در این شهرستان انتقاد کرد.
کد خبر: ۲۲۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴ 07 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، علی شادمان در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه در بحث تولید، عرضه و تقاضا باید به‌گونه‌ای بازار تنظیم شود تا مردم آسیب نبینند، اظهار کرد: نوروز امسال در شهرستان نوشهر بیش از یک‌میلیون و 540 هزار نفرشب مسافر را در خود جای داده است و بنابراین این مسافران انتظاراتی دارند تا بتوانند خریدهای مورد نیاز خود را براساس تعرفه‌های تعیین‌شده انجام دهند.

وی افزود: مسافری که احساس کند بازار اینجا با شهر خودش تفاوت بسیاری دارد، خرید را از شهر خودش انجام می‌دهد و مایحتاج ضروری را از آنجا به‌همراه می‌آورد و در نهایت بازار اینجا بی‌رونق می‌ماند.

فرماندار نوشهر با تأکید بر اینکه گران‌فروشی اصلا خوب نیست، تصریح کرد: باید قیمت‌گذاری‌ها طوری انجام شود که جایگاه توریست‌پذیری نوشهر آسیب نبیند و بتوانیم همواره جذب توریست داشته باشیم.

این مسؤول با بیان اینکه توریست برای مازندران و شهرستان نوشهر خسارت نیست بلکه فرصت‌های خوبی برای منطقه به ارمغان می‌آورد، خاطرنشان کرد: یکی از دلایل رکود بازار شاید همین بحث تنظیم بازار باشد که به‌خوبی انجام نمی‌شود و باید در این حوزه دقت بیشتری شود.

شادمان با اشاره به اینکه حمل و نقل تأثیر به‌سزایی در قیمت‌گذاری‌ها دارد و باید این موضوع آسیب‌شناسی شود، اظهار کرد: مسئولیت‌پذیری اشتغال از سوی بازار یک امر اساسی است که از سوی ستاد تنظیم بازار باید به طور جدی رصد و پیگیری شود.

وی با انتقاد از نبود میدان میوه و تره‌بار در شهرستان نوشهر با هدف ارزان‌سازی عرضه میوه در نوشهر، افزود: باید نسبت به بازگشایی میدان میوه و تره‌بار شهرداری نوشهر تدبیر شود.

فرماندار نوشهر با اشاره بر ضرورت وجود کشتارگاه، تصریح کرد: اگر کشتارگاه مناسبی وجود داشته باشد میزان بهره‌وری نصیب شهرستان می‌شود.

شادمان در پایان گفت: تلاش همه مسئولان امر باید در حوزه تنظیم بازار و نظارت جدی با توجه در پیش بودن ماه مبارک رمضان مضاعف شود و مردم از آن بهره‌مند شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار