عضو شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: شورای شهر به دنبال انتقال 100درصدی برگزاری برنامه های نمایشگاهی به شهر آفتاب است.
کد خبر: ۲۲۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ 10 May 2016
غلامرضا انصاری اعلام کرد : به طور قطع برپایی نمایشگاه های ملی و بین المللی باید به شهر آفتاب منتقل شوند و تنها نمایشگاه های تخصصی با حجم مراجعات کم در فضای داخلی شهر برگزار شود از این رو امسال هم تعدادی از برنامه ها به شهر آفتاب منتقل می شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با مثبت ارزیابی کردن امکانات موجود در نمایشگاه بین المللی کتاب، گفت: استقبال بیش از حد انتظار از نمایشگاه شهر آفتاب گواه رضایت خاطر مردم است.

انصاری  یکی از نگرانی های اصلی در برگزاری این دوره از نمایشگاه کتاب را بحث دسترسی به شهر آفتاب عنوان کرد و گفت: تجربه پنج روز نخست برگزاری نمایشگاه کتاب نشان داد امکانات لازم نیازها را برطرف کرده و به همین علت نمایشگاه کتاب با روزهای شلوغ و پر جمعیت همراه بوده است از این رو انتظار داریم روند افزایش تسهیلات در نمابشگاه شهر آفتاب ادامه پیدا کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: هر چند با انقلاب ارتباطات شیوه استفاده از متون تغییر کرده و رسانه های دیجیتال آرام آرام در حال پیشی گرفتن هستند ، اما هنوز در میان مردم کتاب جایگاه خود را دارد و امیدواریم برگزاری تخصصی نمایشگاه کتاب در بزرگترین نمایشگاه کشور بهانه ای باشد تا مردم بیشتر از گذشته برای آمدن به محیط نمایشگاه ترغیب شوند.

انصاری با اشاره به برپایی چهاردهمین نمایشگاه گل وگیاه در پارک گفتگو تهران گفت : به طور قطع ظرفیت برگزاری این نمایشگاه در پارک گفتگو بهتر از سایر نقاط بود اما شورای شهر تلاش می کند تا موضوع انتقال نمایشگاه ها با جدیت پیگیری شده و به نتیجه برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار