کی از این اقدامات راه اندازی اولین سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما )تی سان)در اصفهان به نشانی اینترنتی www.tsun.ir و پشتیبانی 24 ساعته برای مشتریان بود.
کد خبر: ۲۲۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴ 11 May 2016
سفر بیش از هرچیز دیگر در این عصر برای گذر از شکل سنتی خود شتاب دارد. این روزها خرید اینترنتی بلیط سفر به مذاق گردشگران و کسانی که اهل سفر هستند، خوش آمده است. اگرچه زیرساخت های خرید اینترنتی بلیط در ایران چندان مهیا نیست و مردم ایرا ن آشنایی چندانی با آن ندارند اما در یکسال اخیر شاهد اتفاقات خوبی در این عرصه بودیم. یکی از این اقدامات راه اندازی اولین سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما )تی سان)در اصفهان به نشانی اینترنتی
www.tsun.ir و پشتیبانی 24 ساعته برای مشتریان بود. در این گزارش سعی داریم به شما بهترین سایت خرید اینترنتی بلیط در اصفهان و نحوه خرید از آن را ارائه دهیم.
راهنمای خرید بلیط
برای خرید بلیط هواپیما در تی سان، پیش از هر چیزی، می‌توانید یکی از این دو راه را انتخاب کنید: یا روی گزینه‌ی ثبت‌نام/ورود کلیک کرده و در صورت نداشتن حساب کاربری، مراحل ثبت‌نام را طی کنید، و یا اینکه طی فرآیند جستجوی پرواز و خرید بلیط هواپیما، عملیات ثبت‌نام‌تان را کامل کنید.برای اینکه راحت‌تر این مسیر را طی کنید، پیشنهاد ما به شما این است که قبل از هر چیز، با کلیک کردن بر روی گزینه‌ی ثبت‌نام/ ورود، در سایت ثبت‌نام کنید. این کار، فقط چند لحظه طول می‌کشد.در این لحظه، باکسی برای‌تان باز می‌شود که شما باید روی گزینه‌ی «ثبت‌نام» در این باکس، کلیک کنید.اطلاعاتی که در این بخش مورد نیاز است؛ آدرس ایمیل و رمز عبور انتخابی‌تان است. پیشنهاد ما به شما این است که رمز عبور انتخابی‌تان ترکیبی از حروف، اعداد و علامت‌ها باشد تا امنیت حساب کاربری‌تان هم بالاتر برود. با وارد کردن دوباره‌ی رمز عبور، ثبت‌نام شما انجام شده و آدرس ایمیل‌تان به جای گزینه‌ی «ثبت‌نام/ورود» ظاهر خواهد شد.باکس جستجوی بلیط را می‌توانید در صفحه‌ی اول سایت ببینید. برای جستجوی پرواز مورد نظرتان ابتدا باید شهر مبدا، شهر مقصد و پس از آن، تاریخ مورد نظر و تعدا مسافران را وارد کنید . توجه داشته باشید که تعداد نوزادان نمی‌تواند از تعداد بزرگسالان بیش‌تر باشد.در نهایت، روی قسمت «جستجوی بلیط» کلیک کنید تا جدول پروازها برای‌تان نمایش داده شود. این جدول به شکلی است که شما در آن می‌توانید پروازها را بر اساس ساعت پرواز و یا قیمت کمتر مرتب کنید. به این صورت، پروازهای مورد نظر شما، بر حسب آن‌چه مد نظرتان است، اولویت‌بندی خواهند شد. علاوه بر آن، می‌توانید با نگه‌داشتن نشان‌گر ماوس بر روی هر پرواز، شماره‌پرواز، شناسه‌ی نرخی، و در صورت همراه داشتن مسافر کودک یا نوزاد، قیمت کودک و قیمت نوزاد را نیز مشاهده کنید.
پرواز مورد نظرتان را از ایرلاین دلخواه، انتخاب کرده و روی گزینه‌ی «ادامه فرآیند خرید» کلیک کنید. شما هم‌چنین می‌توانید در صورت تمایل، پروازهای یک روز قبل یا بعد از تاریخ مورد نظر خودتان را نیز در همین بخش به راحتی بررسی کنید.
پس از آن، صفحه‌ی مشخصات برایتان باز می‌شود که در آن باید اطلاعاتی نظیر جنسیت، نام و نام خوانوادگی به انگلیسی و فارسی و کد ملی را وارد کنید. در قسمت بالای همین بخش، شما امکان اضافه کردن مسافر جدید را نیز دارید؛ البته هنگام خرید، باید به تعداد صندلی‌های موجود در هواپیما نیز دقت کنید تا «خرید ناموفق» برایتان پیش نیاید.
پس از مشخص کردن شیوه‌ی دریافت بلیط و خواندن و پذیرفتن قوانین و مقررات سایت، روی گزینه‌ی «رزرو بلیط» کلیک کنید.
در مرحله‌ی بعد، صفحه‌ای برایتان باز می‌شود که در آن، اطلاعات پرواز، درخواست‌دهنده و مشخصات مسافران نمایش داده شده است.
پس از کنترل کردن اطلاعات وارد شده، آن‌ها را تایید کرده و وارد درگاه پرداخت اینترنتی بانک می‌شوید.پس از کامل کردن فرآیند پرداخت، بلیط‌تان صادر شده و می‌توانید آن‌را چاپ کنید.
طظصرفه جویی در زمان و خرید آسان
خرید اینترنتی بلیط تنها چند دقیقه زمان می برد و این موضوع در حالی است که اگر شما بخواهید برای خرید بلیط به دفاتر خدمات مسافرتی مراجعه حضوری داشته باشید باید ساعت ها در ترافیک شهر بمانید، هزینه بیشتری بپردازید و همچنین هوا را آلوده کنید . به شما پیشنهاد می کنیم که برای یکبار هم که شده از این روش استفاده کنید و نظرتان را با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار