کد خبر: ۲۳۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶ 15 April 2015

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای سال جاری مجوز موردی زیست محیطی برای تمامی واحدهای دامی، گلخانه و پرورش قارچ خوراکی و صنایع تبدیلی کشاورزی در حال احداث از طریق سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی صادر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار تابناک تبریزبه نقل از روابط عمومي سازمان جهادكشاورزي استان، مهندس شهرام شفیعی با اشاره به عقد تفاهمنامه فی مابین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار داشت: بر این اساس از اول سال جاری اخذ مجوز موردی از محیط زیست استان برای کلیه واحدهای دامی، گلخانه و پرورش قارچ خوراکی و صنایع تبدیلی کشاورزی در حال احداث لغو و این سازمان با استفاده از توان تخصصی شرکت های زیست محیطی اقدام به تهیه گزارش کارشناسی این واحدها خواهد نمود.

وی در ادامه اعلام نمود: تفاهمنامه مذکور در اجرای ماده 188 قانون برنامه پنجم توسعه با هدف تسهیل در امر سرمایه گذاری صورت گرفته است.

مهندس شفیعی افزود: بزودی بعد از امضای تفاهمنامه با سازمان صنعت، معدن و تجارت کلیه استعلامات مربوطه در ارتباط با استقرار واحدهای صنعتی، تولیدی، عمرانی، خدماتی و زیربنایی نیز از طریق این سازمان صورت خواهد پذیرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار