رئیس هیات انجمن های ورزشی ایلام گفت: تیم منتخب طناب کشی بانوان استان ایلام به عنوان نماینده کشور برای شرکت در مسابقات طناب کشی آسیایی تایلند انتخاب شد.
کد خبر: ۲۳۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵ 31 May 2016

رئیس هیات انجمن های ورزشی ایلام گفت: تیم منتخب طناب کشی بانوان استان ایلام به عنوان نماینده کشور برای شرکت در مسابقات طناب کشی آسیایی تایلند انتخاب شد.

به گزارش تابناک ایلام؛ارسلان چولکی افزود: پس از کسب عناوین برتر تیم های طناب کشی بانوان ایلام در مسابقات قهرمانی کشور فدراسیون انجمن های ورزشی تیم منتخب ایلام را برای حضور در مسابقات آسیایی طناب کشی معرفی کرد.

وی اظهار کرد: مسابقات طناب کشی قهرمانی آسیا اوایل آبان ماه سال جاری در کشور تایلند برگزار می شود و هم اکنون تیم منتخب ایلام ضمن اینکه در حال آماده سازی خود برای حضور در این مسابقات است در صدد تلاش برای جذب حامی مالی و اسپانسراست.

مسابقات طناب کشی قهرمانی کشور (جام شهدا) اسفند سال 94 با حضور تیم هایی از استان های کرمانشاه، لرستان، قم، زنجان، کردستان، خراسان رضوی، مازندارن و سه تیم از استان ایلام با میزبانی استان ایلام و در 2 گروه شامل 540 و 580 کیلوگرم برگزار شد که پس از اتمام این بازی ها تیم های ایلامی حایز مقام های برتر شدند.

*** هیات انجمن های ورزشی ایلام رتبه دوم کشوری را کسب کرد
رئیس هیات انجمن های ورزشی ایلام گفت: بر اساس ارزیابی های سالانه فدراسیون انجمن های ورزشی هیات انجمن های ورزشی استان ایلام رتبه دوم کشور را در سال 94 به دست آورد.

ارسلان چولکی افزود: طبق ارزیابی شاخص های 10 گانه استان ایلام در آیتم هایی مختلفی چون نیروی انسانی، آموزشی، فناوری، علمی پژوهشی، کسب عناوین قهرمانی و... رتبه دوم کشور را در بین انجمن های ورزشی سراسر کشور کسب کرد.

وی با بیان اینکه ایلام در سال گذشته رتبه چهارم کشور را در ارزیابی سالانه کسب کرده بود، اظهار کرد: استان ایلام در بیشتر آیتم های فدراسیون رتبه نخست و برتر را دارد و تنها مشکل استان در آیتم قهرمانی است.

چولکی در این خصوص توضیح داد: علت ضعف و مشکل استان ایلام در زمینه قهرمانی نبود اسپانسر و حامی مالی برای اعزام تیم های ورزشی استان به مسابقات آسیایی و جهانی است.

وی یادآور شد: استان ایلام در رشته های مختلف ورزشی استعداد های زیادی دارد که به علت نبود حامی مالی توان حضور در مسابقات بین المللی، جانی و آسیایی را ندارند در حالی که اگر اسپانسر داشته باشند در عرصه رقابت های مهم توان کسب مقام های برتر را دارند.

بیش از یک هزار ورزشکار سازمان یافته و غیر سازمان یافته در 16 رشته ورزشی زیر مجموعه این هیات در استان ایلام مشغول به فعالیت ورزشی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار