کد خبر: ۲۴۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸ 03 June 2016
شهردار بابل گفت: شرکت آب و فاضلاب بابل در مورد تعیین محل تخلیه فاضلاب بابل به‌ درستی عمل نکرده است.

به گزارش تابناک مازندران، حسین بیژنی صبح امروز در جمع مالکان و رانندگان ماشین‌های تخلیه فاضلاب بابل اظهار کرد: با توجه به اینکه در جلسات مختلف به مسؤولان مربوطه تذکر داده شد تا نسبت به تعیین محل تخلیه فاضلاب به‌ وسیله ماشین‌های حمل فاضلاب اقدام کنند، اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب بابل در زمینه محل تخلیه فاضلاب شهری به‌ درستی عمل نکرده است، افزود: بی‌توجهی شرکت آب و فاضلاب بابل قابل توجیه نبوده و به‌ نوعی سکوت سایر دستگاه‌ها به‌ ویژه اداره بهداشت در این مورد سبب تضییع حقوق شهروندان می‌شود.

شهردار بابل تشکیل تعاونی یا صنفی را برای ساماندهی رانندگان با دارا بودن لباس متحدالشکل با رعایت استانداردهای بهداشتی، ماشین‌های متحدالشکل با امکانات هماهنگ، تملک زمین برای استقرار پارکینگ خودروها و محل مورد نیاز مربوط به اسکان رانندگان به‌ ویژه رعایت بهداشت فردی متصدیان و ایجاد امکانات برای سهولت دسترسی شهروندان به آنان و تعیین محل تخلیه از مهم‌ترین راهکارهای موجود برای ساماندهی این شغل ارزشمند برشمرد.

وی به مالکان و رانندگان تخلیه فاضلاب یک هفته فرصت داد تا نسبت به معرفی نمایندگان خود برای تشکیل تعاونی یا صنف برابر ضوابط اقدام کنند.

بیژنی خطاب به مالکان و رانندگان تخلیه فاضلاب گفت: برای ساماندهی و بررسی مشکلات و کمک به‌ منظور حل مسائل این صنف، آمادگی پذیرش مدیریت این گروه را به‌ مدت سه ماه دارد که در این زمینه ضمن موافقت و استقبال رانندگان، معاونت خدمات شهری و مدیریت پسماند را به‌ عنوان مسؤولان بررسی، ساماندهی و حل این مشکلات مأمور کرد.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار