آیت الله صفایی بوشهری:
نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر گفت: با وجود ارتش جمهوری اسلامی که دارای توانمندی بسیار بالایی است، تهدید ایران به روی میز بودن گزینه نظامی، بی معنی است.
کد خبر: ۲۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰ 17 April 2015
تابناک بوشهر: آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری درخطبه های این هفته نماز جمعه بوشهر افزود: ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با تبعیت از مقام معظم رهبری به نحو شایسته آماده هر گونه دفاع از کیان میهن و نظام اسلامی هستند.

وی با قدر دانی از نیروهای ارتش مستقر دراستان بوشهر اظهارکرد: مردم و مسوولان این استان نیروهای مسلح را از خود می دانند و همواره باید قدر دان زحمات آنها باشیم.

صفایی بوشهری با محکوم کردن جنایات و خیانت های سران مرتجع آل سعود بیان کرد: بالغ بر سه قرن است که آل سعود باعث تفرقه و ایجاد اختلافات مذهبی در منطقه شده است.

وی با محکوم کردن تهاجم و حمله هوایی رژیم آل سعود علیه مردم مظلوم یمن ادامه داد: تهاجم هوایی رژیم آل سعود علیه مردم بی دفاع یمن، با حمایت ها و هماهنگی های صهیونیست ها و جاسوسی انگلیس آغاز شده است.

صفایی بوشهری با بیان این که آل سعود براساس چه قانونی به مردم کشور بی دفاع یمن که به دنبال استقلال هستند، حمله می کند؟ اظهارکرد: سازمان ملل که باید درچنین مواردی ورود کرده و اقدام رژیم حاکم بر عربستان را محکوم کند، قطعنامه جلوگیری از ارسال اسلحه به یمن را صادر می کند و مدعی دفاع از حقوق بشر هستند.

امام جمعه بوشهر گفت: همه مردم جهان ازسازمان ملل نا امید هستند و این سازمان تنها مکانی برای سخنرانی کشورهای عضو شده است.

وی با گرامیداشت آغاز ماه رجب درهفته آینده گفت: این ماه آغاز راه ماه های خودسازی است و کسانی که قصد دارند معماری اخلاقی خود را کامل کنند از این ماه استفاده ببرند.

صفایی بوشهری با یاد آوری شهادت امام هادی (ع) در هفته آینده ادامه داد: جهان نسبت به علم امام هادی آشنا بوده و باید در راه شناساندن بیشتر این امام تلاش شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار