معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: نام نویسی کلاس‌های اوقات فراغت دانش آموزان هرمزگانی از پایان خرداد در رشته‌های ورزشی، قرآنی و فرهنگی، اخلاق و احکام آغاز و به مدت هفت هفته برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 05 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد مهرانی در جمع خبرنگاران افزود: سال گذشته ۲۵هزار دانش‌آموز در کلاس‌های اوقات فراغت شرکت کردند که پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۲۷۰ پایگاه اوقات فراغت در سراسر استان ویژه نوجوانان و جوانان هرمزگانی تدارک دیده شده است.
 
مهرانی با اشاره به برگزاری طرح اوقات فراقت سال گذشته در 259 پایگاه  اظهارکرد: امسال بیش از 270 پایگاه اوقات فراغت  در سراسر استان ویژه نوجوانان و جوانان هرمزگانی تدارک دیده شده است.
 
وی بیان کرد: نام نویسی کلاس‌های اوقات فراغت دانش آموزان هرمزگانی از پایان خرداد در رشته‌های ورزشی، قرآنی و فرهنگی، اخلاق و احکام آغاز و به مدت 7 هفته برگزار می‌شود.
 
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با توجه به گرمای طاقت فرسا و فعالیت های تابستانی، مرکز اصلی پایگاه‌ها در کانون‌های تربیتی فرهنگی  با محوریت اردوهای مختلف برگزار می‌شود  و در کنار این کانون‌ها کارگاهای ورزشی، هنری و احکام نیز برپاست.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار