رئیس راه و شهرسازی شهرستان نمین از انجام عملیات ویژه راهداری تابستانی در جاده‌ها و محورهای ارتباطی شهرستان نمین خبر داد و گفت: با این امر محورهای مواصلاتی شهرستان نمین بهسازی و ایمن‌سازی می‌شود.
کد خبر: ۲۴۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 05 June 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، بهرام سرش خیاوی پیش از ظهر امروز در بازدید از جاده‌های حوزه استحفاظی شهرستان نمین اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و پرتردد شدن جاده‌ها به ویژه در مسیر گردنه حیران واقع در محور نمین به آستارا و جلوگیری از وقوع هرگونه تصادفات احتمالی عملیات ویژه راهداری توسط این اداره در حال انجام است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نمین افزود: راه و شهرسازی نمین برای راهبری ایمن وسائط نقلیه نسبت به شست‌وشوی تمامی علائم نصب شده در محور اردبیل به آستارا حد فاصل پاسگاه پلیس راه تا آق‌چای به طول 40 کیلومتر اقدام کرده است.

سرش خیاوی با اشاره به نصب و بازسازی حدود 2500 عدد تابلو و علائم در این محور بیان کرد: علاوه بر این تعداد 25 عدد تابلوی بال کبوتری فسفری و 30 عدد مسیرنما و 15 عدد مسیرنمای پل و نیز تعداد 650 عدد چشم گربه‌ای در نقاط حساس و حادثه‌ساز نصب شده است تا از این طریق بتوانیم در کاهش تصادفات و حوادث رانندگی اقدام کنیم.

وی از بازسازی و مرمت سوله نمک این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور ذخیره‌سازی نمک و حفظ آن از صدمات نزولات جوی این اداره نسبت به بازسازی و مرمت انبار سوله نمک واقع در راهدارخانه گردنه حیران با صرف هزینه‌ای حدود 600 میلیون ریال اقدام کرده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نمین تصریح کرد: با توجه به گردشگری پذیر بودن شهرستان نمین تلاش و جدیت بر این است تا با اجرای عملیات ویژه راهداری تابستانی محورهای مواصلاتی را تا پیش از آغاز سفرهای تابستانی مهیا کرده و از این طریق بتوانیم سفری ایمن را در این جاده‌های ارتباطی برای مردم و مسافران فراهم کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار