رییس پلیس راهور استان گفت: به منظور تسهيل عبور و مرور و همچنين پيشگيري از بروز سوانح رانندگي، طرح ويژه امنيتي، ترافيکي در ماه مبارک رمضان اجرا مي شود.
کد خبر: ۲۴۱۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 06 June 2016

اجراي طرح ويژه راهور بمناسبت ماه مبارك رمضان

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان از اجراي طرح ويژه بمناسبت ماه مبارك رمضان خبر داد

به گزارش تابناک ایلام ،سرهنگ "نوراله خادم" بااعلام این خبرگفت: به منظور تسهيل عبور و مرور و همچنين پيشگيري از بروز سوانح رانندگي، طرح ويژه امنيتي، ترافيکي در ماه مبارک رمضان اجرا مي شود.

وي گفت: باعنايت به حلول ماه مبارک رمضان و استفاده مردم مؤمن و متعهد ايران اسلامي از فرصت گرانقدر پيش آمده و بمنظور جلوگيري از به وجود آمدن ترافيک قبل و بعد از افطار، تسهيل عبور و مرور ، برقراري نظم و ايمني و پيشگيري از بروز سوانح رانندگي با بکارگيري کليه کارکنان و تجهيزات خود طرح امنيتي،ترافيکي را از اولين روز ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار داده است.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان زمان اجراي اين طرح را از اولين روز در ماه مبارک رمضان اعلام كرد و گفت: محل اجراي اين طرح معابر و تقاطع پر ترافيک و تردد حوزه استحفاظي مي باشد و اين طرح تاپايان ماه نيز ادامه دارد.

سرهنگ خادم طرح برخورد با موتور سيكلت سواران متخلف و خودروهايي كه در منظر عموم اقدام به روزه خواري مي کنند را در دستور كار خود قرار داده و با متخلفان برابر مقررات رفتار خواهد شد.

سرهنگ خادم افزود: در ماه مبارك رمضان طرح هاي ويژه مناسبتي با اعمال محدوديت هاي خاصي در دستور كار پليس راهنمايي و رانندگي استان قرار مي گيرد كه هم زمان با روزهاي شهادت امام علي (ع) و ليالي قدر، روز قدس و روز عيد فطر در مورد نحوه اجرا و محدوديت هاي در نظر گرفته شده اطلاع رساني لازم به شهروندان ارائه خواهد شد.

سرهنگ خادم در پايان به رانندگان توصيه كرد: به توصيه هاي پليس در طول مسير عمل کرده و از هرگونه توقف دوبله و يا توقف هايي که منجر به سد معبر مي شود جدا خود داري کنند.

پايان آذرماه 95 آخرين زمان بخشش دير كرد تخلفات رانندگي

رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان از بخشش دير كرد جرائم تخلفات راهنمايي و رانندگي خبر داد

سرهنگ "نوراله خادم" در این خصوص گفت: برابر تبصره 20قانون بودجه سال 1395 كشور درصورت پرداخت و تسويه حساب قبوض جريمه هاي رانندگي توسط مالكان خودرو تا پايان آذرماه 1395، جريمه ديركرد ناشي از عدم پرداخت تا پايان سال1394 بخشيده مي شود.

وي افزود: صاحبان خودروها يي كه به هر دليلي نتوانسته اند جرائم تخلفات رانندگي خود را به موقع پرداخت كنند و به دو برابر افزايش يافته است تا پايان آذر ماه فرصت داده شده تا جرائم خود را تسويه و پرداخت کنند كه اين امر در سيستم اجرائيات پليس راهور بصورت تمركزي در صورت وضعيت تخلفات خودروها اعمال شده است.

رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان عنوان کرد: برابر دستورالعمل هاي واصله از مركز ،صاحبان خودروها مي بايست جهت دريافت صورت وضعيت خودرو خود از طريق سامانه 120 و يا به مراكز پليس +10 مراجعه و نسبت به تسويه حساب جرائم رانندگي خود اقدام کنند.

وي افزود: اگر كسي نسبت به تسويه و پرداخت جرائم خود تا پايان آذر ماه 1395 اقدام نکند جرائم در تاريخ مذكور به صورت سيستمي و از طريق مركز مجدداً دو برابر در صورت وضعيت خودروها اعمال مي شود.

سرهنگ خادم تصريح کرد: اين بخشش فقط مربوط به جرايم تا پايان سال 1394 بوده و شامل تخلفات رانندگي سال 1395 نمي باشد.

رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان در پايان گفت : بخشش جرائم ارتباطي با نمره منفي رانندگان نداشته و حذف نمرات منفي گواهينامه ها برابر تبصره 2 ماده 7 قانون رسيدگي به تخلفات انجام مي شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار