مصوبه استانداری یزد چقدر ضمانت اجرایی داشت؟
استانداری یزد طی مصوبه ای از ادارات دولتی خواسته بمناسبت ماه مبارک رمضان شورع و ختم ساعت کاری خود را تغییر دهند.
کد خبر: ۲۴۲۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵ 08 June 2016

به گزارش تابناک یزد،این مصوبه که ساعت کاری را 6:30 الی13:30اعلام نموده است با اعتراض و گوش نکردن برخی ادارات دولتی یزد مواجه شده است.

بررسی های خبرنگار ما نشان می دهد که برخی ادارات از همکاران خود خواسته اند که صبح ها همانند همان روزهای عادی(7:30)حضور یابند اما اتمام ساعت کاری بجای ساعت 14:30 همان ساعت 13:30 باشد که از سوی استانداری اعلام شده است.

این بی اعتنایی برخی ادارات استان یزد در حالی وارد کشمکش برخی کارکنان شده است که نشان می دهد برخی مصوبات استانداری یزد بعنوان بالاترین نهاد دولت در استان خریدار جدی ندارد.

هر سال با فرا رسیدن ماه پر فیض رمضان مسئولان تمهیداتی را برای کارکنان ادارات دولتی در نظر می‌گیرند که یکی از آن موارد کاهش ساعات کاری است تا کارمندان زمان بیشتری را برای بهره مندی از برکات این ماه داشته باشند.

محمد باقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این باره گفته بود که قانون مدیریت خدمات کشوری بر 44 ساعت کار در هفته تاکید دارد و اقدامی که در سال‌های قبل در ارتباط با کاهش ساعت کاری انجام می‌شد مورد اعتراض مجلس بود، ولی دولت گذشته بدون توجه به این اعتراضات آن را اجرا می‌کرد. وی تاکید کرده بود که که دولت یازدهم مقید به قانون است و نمی‌تواند و به عبارتی اختیار ندارد که ساعات کار را تغییر دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار