مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با بیان این‌که در سال جاری 400 واحد تولیدی به واحد‌های مستقر در شهرک‌های استان تهران اضافه می‌شوند، از اجرای سه مصوبه جامانده شهرک‌های صنعتی در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲ 18 April 2015
علی سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که در حال حاضر از مجموع 23 هزار واحد صنعتی فعال در استان تهران تنها 4500 واحد در داخل شهرک‌های صنعتی قرار دارند، اظهار کرد: برنامه بلند‌مدت این سازمان مستقر‌کردن تمامی واحد‌های صنعتی تهران در شهرک‌هاست.

وی با بیان این‌که سال 1394 سال خوبی برای حوزه صنعت خواهد بود، گفت: در حال حاضر واحد‌های پراکنده در سطح شهر علاوه بر مشکلات زیست‌محیطی، بعضا ایجاد مشکلات ترافیکی می‌کند که برنامه پنج ساله‌ای برای مستقر‌کردن تعداد زیادی از واحد‌ها به جز واحدهایی که مشکل همجواری دارند در شهرک‌های صنعتی داریم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با بیان این‌که براساس این برنامه واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها به میزان دو برابر تعداد فعلی خواهد رسید، ادامه داد: ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید می‌تواند در تحقق این امر کمک کند، اما به هرحال فعال‌تر شدن واحد‌های تولیدی و اشتیاق آنها برای حضور در شهرک‌ها نیز موثر است.

سلیمانی همچنین با اشاره به سه مصوبه اجرا نشده استان تهران در زمینه شهرک‌های صنعتی گفت: ایجاد شهرک‌های صنعتی شهریار، ملارد و صفادشت در سال‌های گذشته تصویب شده بود که به دلیل رکود صنعت فعال‌شدن این شهرک‌ها میسر نشد.

وی با بیان این که این شهرک‌ها می‌توانند پذیرنده مناسبی برای واحد‌های تولیدی حاضر در جاده مخصوص کرج باشند، گفت: این موضوع به مصلحت خود واحد‌ها نیز است و در عین حال می‌توان فضاهای ایجاد شده حاصل از انتقال آنها به شهرک‌ها را برای کارهای خدماتی در نظر گرفت.

به گفته مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران براساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است تا پایان سال جاری 350 تا 400 واحد تولیدی به واحد‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی استان تهران اضافه شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار