فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین از برگزاری همایش‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی، تحلیل مسائل سیاسی، افزایش جمعیت، آسیب‌های مواد مخدر و ... در ایام بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۱ 02 February 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، محمود جعفری پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم بازدید از خانواده شهدا اظهار داشت: بیش از 100 ویژه‌برنامه فرهنگی، ورزشی و بصیرتی بسیج طی دهه فجر امسال اجرا خواهد شد.

وی افزود: دهه فجر فرصتی گران‌بهاست که نسل جدید از دستاوردهای آن آگاه شوند و بدانند در اوایل انقلاب چه فداکاری‌ها و ایثارگری‌هایی صورت گرفته که می‌توان از آن الگو گرفت.
جعفری بیان کرد: در دهه فجر لازم است انقلاب اسلامی را به همگان معرفی کنیم و مبارزه با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی را در رأس امور قرار داده تا اثر تبلیغات رسانه‌های ضداسلامی و غربی را خنثی کنیم.
فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین بابیان اینکه برنامه‌های دهه فجر باید با رویکردی انقلابی و معرف گفتمان ولایت‌فقیه و رهبری باشد تصریح کرد: گفتمان انقلابی جمهوری اسلامی برخواسته از حقیقت اللهی و نهضت عاشورایی است که موجب پیروزی در برابر حکومت شاهنشاهی شده و این انقلاب با اعتقادات، ایمان و باور مردم محقق شد.
این مقام مسئول با اشاره به پیشرفت‌های کشور پس از انقلاب و ضرورت معرفی بیش‌ازپیش آن توسط رسانه‌های گروهی ادامه داد: بسیاری از افراد دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی را نادیده گرفته و برخی مشکلات موجود را بزرگ‌نمایی می‌کنند و این ظلم در حق نظام اسلامی بوده چراکه دستاوردهای بزرگ علمی، دفاعی و نظامی و استقلال حاکمیتی جمهوری اسلامی فراموش‌نشدنی است و عزت نظام اسلامی را مدیون خون شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی هستیم.
وی پیروزی انقلاب اسلامی را به لحاظ سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، استراتژیکی و اقتصادی بسیار مهم دانست و افزود: این انقلاب ضربه سختی بر پیکره نظام سلطه وارد ساخت و بر همین اساس از بدو پیروزی انقلاب کینه‌توزی‌ها و دشمنی‌های غرب با جمهوری اسلامی آغاز شد.
جعفری با اشاره به برخی ویژه‌برنامه‌های بسیج در دهه فجر امسال در این شهرستان افزود: اجرای نشست‌های بصیرتی سیاسی، آسیب‌شناسی تهدیدات ماهواره، تربیت صحیح فرزندان، دشمن‌شناسی و بیان خدمات انقلاب اسلامی بسیج در دهه فجر از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در این دهه است.
فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین ادامه داد: برگزاری همایش‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی، تحلیل مسائل سیاسی، افزایش جمعیت، آسیب‌های مواد مخدر و ... از دیگر برنامه‌های اجرایی بسیج در ایام بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان است.
جعفری در پایان افزود: نشست‌های بصیرتی، همایش‌های مختلف، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی، یادواره شهدا، شب‌شعر انقلاب، دیدار با امام‌جمعه، پیاده‌روی، تجمع حلقه‌های صالحین، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا، برگزاری جشن انقلاب و ... در شهرها و روستاهای این شهرستان در دهه فجر امسال از دیگر برنامه‌ها است.
 

بیشتر بخوانید:
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار