کد خبر: ۲۴۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 12 June 2016


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: نظارت کامل و کارشناسی شده بر روند ثبت نام دانش‌آموزان داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، خسرو ساکی ظهر امروز در حاشیه نشست بررسی و آغاز فعالیت ستادهای نظارت بر ثبت نام دانش‌آموزان در استان البرز اظهار داشت: با توجه به آغاز ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس لذا تمام تلاش خود را برای نظارت‌های کامل بر روند ثبت نام دانش‌آموزان خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در این راستا با تشکیل ستادهای نظارت بر ثبت نام دانش‌آموزان سعی خواهد شد تا مانع از بروز تخلفات در این زمینه شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور ساماندهی ثبت نام از دانش‌آموزان در این استان انجام شده است و امیدواریم مدیران مدارس با تبعیت از قوانین مانع از بروز برخی از تخلفات در هنگام ثبت نام دانش‌آموزان شوند.

ساکی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه دریافت هرگونه وجهی در هنگام ثبت نام دانش‌آموزان از سوی مدارس تخلف است،‌ گفت: با متخلفان در این زمینه برخورد شده و هیچ مدرسه‌ای حق دریافت مبلغی را در هنگام ثبت نام دانش‌آموزان ندارد.

وی در ادامه سخنان خود از تشکیل ستاد شکایت‌های مردمی در این زمینه خبر داد و افزود: شهروندانی که در هنگام ثبت‌نام با مشکلاتی مواجه می‌شوند می‌توانند شکایات خود را به این ستاد انتقال داده تا در اسرع وقت از سوی این اداره کل مورد ارزیایی قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البر تأکید کرد: البته تنها وجهی که در هنگام ثبت نام دریافت می‌شود هزینه بیمه دانش‌آموزان بوده که مبلغ آن نیز 75 هزار ریال تعیین شده است.

ساکی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه هم اکنون نام‌نویسی از دانش‌آموزان پایه اول در مدارس ابتدایی آغاز شده است افزود: شرایط نام‌نویسی در مدارس شاهد، استعدادهای درخشان، نمونه دولتی و غیردولتی نیز مطابق با قوانین و ضوابط وزارتخانه‌ای است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار