بخشدار بومهن:
رضا خدادادی در مورد وضع بخش بومهن اظهار داشت: بومهن از شهرهای قدیمی در شرق استان محسوب می‌شود و از ساختاری کریدوری برخوردار است.
کد خبر: ۲۴۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵ 13 June 2016
بخشدار بومهن در مورد وضع روستاهای بخش بومهن تصریح کرد: اقدامات خوبی در راستای اجرای طرح هادی روستایی در بخش بومهن از توابع شهرستان پردیس صورت گرفته است.

خدادادی با تأکید بر اینکه متولی اجرای طرح هادی روستایی در شهرستان پردیس بنیاد مسکن است، اضافه کرد: متأسفانه روند اجرا و شکل‌گیری طرح هادی روستایی در روستاهای بومهن دارای ساختاری کند است و سرعت قابل‌توجهی ندارد.

بخشدار بومهن با اشاره به اینکه طرح هادی روستایی برای بخش بومهن تعریف شده است و اکثر روستاهای این بخش از توابع شهرستان پردیس دارای طرح هادی هستند، اظهار داشت: متأسفانه زمان اجرای طرح هادی در روستاهای بومهن طولانی شده است.

خدادادی با بیان اینکه پیگیری ده‌ساله طرح هادی روستایی و بازنگری آن ازجمله اقدامات ما بوده و جلساتی هم در این راستا تشکیل شده است، تصریح کرد: جلساتی در این ارتباط در بنیاد مسکن شرق استان و شهرستان پردیس تشکیل شد.

خدادادی تأکید کرد: بازدید گروه کارشناسی هم از روستاهای بومهن در راستای ارزیابی وضع اجرای طرح هادی صورت گرفته است و چندین نشست را با رئیس بنیاد مسکن شهرستان داشتیم.

بخشدار بومهن با اشاره به اینکه جلسه گذشته ما هفته قبل با حضور اعضای شورای اسلامی شهر بومهن و دهیاران این بخش تشکیل شد، اضافه کرد: سرعت‌دهی به تشکیل جلسات کارگروه از محور اصلی مطالبه ما در این نشست بود.

خدادادی با بیان اینکه کارگروه فنی برای ارزیابی روند اجرای طرح هادی روستایی در روستاهای بخش بومهن فعال است، اظهار داشت: سرعت لازم را به اجرای طرح هادی در روستاهای بخش بومهن خواهیم داد تا این طرح به‌سرعت در روستاهای این بخش اجرا شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار