سرپرست فرمانداری رباط کریم:
سرپرست فرمانداری شهرستان رباط کریم گفت: پیگیری رفع مشکلات کشاورزان در بحث توزیع عادلانه و قانونی حقابه کانال محمدیه در اولویت فرمانداری شهرستان است.
کد خبر: ۲۴۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 13 June 2016
سعید بیات صبح امروز در حاشیه بازدید از کانال آب محمدیه حد فاصل اسلامشهر ـ رباط کریم اظهار کرد: نگاه مجموعه مدیریت شهرستان‌های استان تهران در بخش فرادستی رباط کریم در بحث بهره‌برداری از آب کانال محمدیه باید فراشهرستانی، عدالت‌محور و مبتنی بر قوانین موجود باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان رباط کریم بیان کرد: اولویت این فرمانداری پیگیری تحقق مطالبات به حق و قانونی کشاورزان زحمتکش و نجیب شهرستان در بهره‌مندی از حقابه قانونی شهرستان است.

وی تصریح کرد: البته در این مسیر پیگیری جذب اعتبارات تخصیصی سفر رئیس جمهور، جلوگیری از برداشت‌های غیرمجاز در شهرستان‌های فرادستی با کمک مدیریت عالی شهرستان‌های یاد شده، استفاده از همه ظرفیت‌های موجود برای تکمیل و راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ شماره 9 که باعث افزایش بهره‌وری و ارتقای حدود 400 هکتاری سطح زیر کشت قابل آبیاری با ظرفیت موجود می‌شود و افزایش انتقال آب به‌صورت تلسکوپی از دیگر اقدامات فرمانداری خواهد بود.

بیات در پایان متذکر شد: تمام تلاشم را برای پیگیری و رفع مشکلات موجود به‌کار خواهم بست و در این مسیر با عنایت به نگاه ویژه دولت به ارتقای خدمات‌رسانی به مردم و توجه به محرومین در راستای تحقق اقتصادی مقاومتی در حوزه کشاورزی و تولید با عنایت ویژه استاندار تهران به نتایج خوبی خواهیم رسید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار