کد خبر: ۲۴۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲ 13 June 2016
فرماندار چالوس گفت: برخی از تولیدکنندگان از برخورد دستگاه‌های اجرایی اصلا رضایت ندارند.

گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، محمد‌ناصر زندی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان با تأکید بر اینکه باید برای ایجاد اقتصاد و اشتغال، خودمان در پی سرمایه‌گذار باشیم، اظهار کرد: به منظور ایجاد انگیزه و تشویق بیشتر سرمایه‌گذاران ضروری است تا موانع و مشکلات و نیز بوروکراسی‌های اداری کم شود و سرمایه‌گذار با خاطری آسوده و با اطمینان اقدام به سرمایه‌گذاری کند.

وی افزود: همه مدیران موظف هستند تا بسترهای لازم برای جذب سرمایه‌گذار را فراهم کنند و با نگاه و رفتار مهربانانه میل و رغبت در سرمایه‌گذاران به وجود آورد.

فرماندار چالوس تصریح کرد: متأسفانه برخی از تولیدکنندگان از برخورد دستگاه‌های اجرایی اصلا رضایت ندارند و بنابراین مدیران و دستگاه‌های اجرایی و اداری باید زمینه‌‌های مشوق‌آمیز برای سرمایه‌گذاران را با نگاه مثبت فراهم کنند.

وی یادآور شد: تلاش تمامی مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی باید رفع موانع موجود با نگاه کلان و عمومی باشد و در این راه از بخشی‌نگری به حوزه اشتغال پرهیز کرده و با نگاهی گسترده و همه‌ جانبه این موضوع مهم را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

زندی تصریح کرد: به جای انجام برخی رفتارهای ناپسند که سبب فرار سرمایه‌گذار از منطقه می‌شود باید با حمایت همه‌جانبه از آنها زمینه اشتغال و اقتصاد بیشتری را به وجود آورد.

فرماندار چالوس بروز هر گونه کج‌سلیقگی دراین‌ حوزه را قصور و کوتاهی از سوی عموم دانست و گفت: سرمایه‌گذار نیاز به دل‌گرمی و اطمینان خاطر دارد و نباید با برخی رفتارها و برخوردهای نامناسب دلسرد کرد.

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار