استاندار یزد گفت: شفاف سازی و اطلاع رسانی درست به مردم در خصوص تعهدات دولت و دستگاهها در پروژه مسکن مهر ضروری است و این موضوع از راهکارهای برون رفت از ایجاد توقع کاذب است .
کد خبر: ۲۴۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 15 June 2016
به  گزارش «تابناک یزد»سیدمحمد میرمحمدی در نشست شورای مسکن استان با اشاره به اینکه تراکم در بخش مسکن متناسب با امکانات و زیرساخت ها از ضروری ترین موارد در ساخت و سازهاست گفت: نباید تنها برای کسب درآمد بیشتر در مکان هایی ساخت وساز صورت گیرد که دسترسی به امکانات وجود نداشته باشد و مردم دچار مشکلات فراوانی شوند .
وی تصریح کرد: مجوز تراکم باید با توجه به تناسب عرض معابر و خیابان ها ، فضای سبز ، پارکینگ ها و مجموعه خدمات لازم برای سکونت داده شود که اگر در انبوه سازی ها این مسئله مدنظر قرار نگیرد مردم متحمل سختی های زیادی می شوند .
استاندار یزد با اشاره به اینکه رواج یافتن تراکم فروشی ، مشکل بزرگی است که آسایش را از مردم گرفته خواستار توجه ویژه و جدی مسئولان در پیشگیری از تراکم فروشی در استان شد .
نماینده عالی دولت در استان یزد تاکید کرد: شما مسئول فراهم کردن آرامش و آسایش مردم هستید و باید در ساخت و سازها به تمام مسائل از جمله شرایط زیست محیطی ، آلودگی و سر و صدا نیز توجه داشته باشید .
وی تعیین پهنه بندی شهر یزد را از اقدامات ارزشمند در ساخت و سازها دانست و افزود: ظرفیت سازی ساخت و سازها به تناسب پهنه بندی و اینکه به تناسب شرایط و امکانات اجازه ساخت داده شود از ضروریات این حوزه است .
میرمحمدی با انتقاد از متمرکز شدن ساخت و سازها در یک منطقه تنها به علت سود بیشتر عنوان کرد : این ساخت و سازها در سالهای آینده مشکلات بسیار زیادی را برای مردم و شهر بوجود می آورد که باید از این اقدامات جلوگیری شود .
استاندار یزد گفت : مردم باید در جایی ساکن شوند که آرامش داشته باشند ، مشکلی برایشان پیش نیاید و در عین حال امکانات لازم را در دسترس داشته باشند.
در استان یزد با جمعیت یک میلیون و 85 هزار نفر، 22 هزار و 45 واحد مسکن مهر ساخته شده که 77 درصد آن به متقاضیان تحویل داده شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار