رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهریز گفت: افزون بر 16 هکتار از اراضی ملی این شهرستان از دست زمین خواران باز پس گرفته شد.
کد خبر: ۲۴۸۱۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 19 June 2016
به گزارش «تابناک یزد»، علی زارع افزود: با تشکیل یک مورد پرونده تجاوز به اراضی ملی و با صدور حکم از سوی مراجع قضایی شهرستان مهریز این میزان زمین دولتی رفع تصرف شد .
وی ادامه داد: در راستای حفاظت از اراضی ملی در یکسال گذشته 50 مورد پرونده تجاوز به اراضی ملی تشکیل گردیده و در مراجع قضایی در حال رسیدگی می باشد و با صدور حکم ضمن برخورد قانونی با افراد سودجو نسبت به رفع تصرف اراضی ملی اقدام خواهد شد .
وی اجرای برنامه های مختلف حفاظت و صیانت از عرصه های منابع طبیعی در این شهرستان را مانع اساسی در کنترل متجاوزان و تخریب کنندگان به منابع ملی برشمرد.
زارع در ادامه ، اهمیت مشارکت پذیری ملی و مردمی را از عوامل مهم در حفظ و حراست از این منابع دانست و گفت: توجه به ارزش و اهمیتی منابع طبیعی ، ضرورت حفظ و نگهداری آن را دوچندان می کند و فرهنگ سازی راهکاری مناسب برای حفاظت از این عرصه های ملی است .
این مسئول تصریح کرد: ترویج فرهنگ منابع طبیعی موجب ارتقای آگاهی عمومی و جلب مشارکت مردم در امر حفاظت از طبیعت خواهد شد و لازم از تمام مردم و مسئولان و رسانه ها در این خصوص اقدام کنند.
زارع از همکاری خوب مردم در انجام وظایف این اداره در حراست از منابع عظیم طبیعی و اراضی ملی در یکسال گذشته قدردانی کرد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار