مدیر فرهنگی و ارتباطات برج میلاد تهران گفت: مجموعه برج میلاد در شب های قدر(4 تا 8 تیر) تعطیل و امکان حضور شهروندان برای دیدن بخش های برج دراین ایام وجود ندارد.
کد خبر: ۲۴۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 19 June 2016
حامد رهنما افزود: اجرای تمامی برنامه های تدارک شده برای ماه رمضان امسال اعم از جشنواره رمضانی برج میلاد و همچنین بازدید از ششمین برج مخابراتی دنیا از چهارم تا هشتم تیر ماه تعطیل خواهند شد.

وی اظهار کرد: بعد از شب های قدر، اجرای برنامه های جشنواره رمضانی تا پایان ماه رمضان از ساعت 20 تا 2 بامداد ادامه خواهد داشت.

* استقبال 100 هزار نفری شهروندان از جشنواره شهر خدا در برج میلاد

دبیر ششمین جشنواره رمضانی شهر خدا برج میلاد تهران با اشاره به استقبال گسترده شهروندان تهرانی از این جشنواره گفت: در طول 11 روز برگزاری جشنواره رمضانی شهر خدا، بیش از 100 هزار نفر از بخش های مختلف این دوره از جشنواره بازدید کرده اند.

حامد بی آزار با اشاره به اینکه ششمین جشنواره رمضانی برج میلاد تهران از 18 خرداد ماه آغاز شد افزود: تاکنون بیش از 100 هزار نفر از شهروندان از بخش های مختلف جشنواره شامل سرای کودک، سرای سلامت و سرای تفریحات و سرگرمی، نمایشگاه خیریه، نمایشگاه فرش و نمایشگاه صنایع دستی بازدید کرده اند.

دبیر ششمین دوره از جشنواره رمضانی برج میلاد تهران خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه هایی که با استقبال خوب شهروندان روبرو شده ختم قرآن است و در این مدت هفت بار قرآن کریم توسط شهروندان ختم شده است.

به گفته بی آزار، در این طرح هر صفحه از قرآن مجید لمینیت شده و شهروندان در صورت تمایل می توانند یک برگ از این قرآن های لمینیت شده را دریافت کرده و آن را در طول حضورشان در جشنواره رمضانی قرائت می کنند.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، ششمین دوره از جشنواره رمضانی شهر خدا، از 18 خرداد ماه آغاز شده و تا 15 تیرماه این جشنواره ادامه خواهد داشت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار