کد خبر: ۲۴۸۴۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸ 19 June 2016


استاندار البرز گفت: برنامه‌های پایگاه‌های تابستانی باید هدفدار طراحی و تدوین شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نشست شورای آموزش و پرورش استان البرز ظهر امروز به ریاست سیدحمید طحایی نماینده عالی دولت در این استان برگزار شد.

طحایی در بخشی از سخنان خود با اشاره به آغاز فصل تابستان و برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه غنی‌سازی اوقات فراغت در پایگاه‌های تابستانی گفت: مسؤولان باید برنامه‌های هدفداری را برای اجرا در این پایگاه‌ها طراحی و تدوین کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری امسال را تحت عنوان سال اقتصاد مقاومتی،‌اقدام و عمل نامگذاری نمودند و دولت تدبیر و امید نیز تمام تلاش خود را برای تحقق این سیاست‌ها به کار بسته است.

استاندار البرز افزود: اقتصاد مقاومتی بدون همراهی مردم محقق نمی‌شود لذا ما باید در جامعه آموزش‌های لازم و فرهنگسازی مناسبی را انجام دهیم که برنامه‌های مربوط به غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در این زمینه می‌تواند مؤثر باشد.

طحایی گفت: باید دانش‌آموزان را در دوره‌های آموزشی با ضرورت اقتصاد مقاومتی و آسیب‌های مربوط به استفاده از کالای خارجی آشنا کرده و از عطش دانش‌آموزان برای استفاده از این محصولات جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های آموزشی در پایگاه‌های تابستانی باید هدفدار و هدفمند باشد، بیان داشت: یکی دیگر از سیاست‌های اصلی دولت حفظ محیط زیست است و انتظار داریم در دوره‌های آموزشی به این موارد به صورت ویژه توجه شود.

استاندار البرز همچنین جذاب کردن فعالیت‌های پایگاه‌های تابستانی را مهم توصیف کرد و گفت: دانش‌آموزان پس از یکسال تحصیلی دیگر کشش زیادی برای خواندن مطالب درسی ندارند لذا باید برنامه‌ها به صورتی باشد که جذابیت لازم را برای جذب دانش‌آموزان به ویژه نوجوانان و جوانان داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار