محفل انس با قرآن با حضور "حمد فارق ضیف" قاری بزرگ مصری در شهرستان دره شهر برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰ 01 July 2016

محفل انس با قرآن با حضور "حمد فارق ضیف" قاری بزرگ مصری در شهرستان دره شهر برگزار شد.


به گزارش تابناک ایلام؛این محفل معنوی با حضور پرشور مردم دره شهر در حسینه سید الشهدا(ع) این شهرستان برگزار شد.

حضور نوجوانان و نونهالان در کنار بزرگسالان شور خاصی به این مراسم داده بود.

ازساعتی قبل از اجرای این مراسم معنوی حسینه مملو از جمعیت شده بود بطوریکه تعداد زیادی مجبور شدند در محوطه حسینه این مراسم را دنبال کنند.

قرائت زیبای "ضیف" باعث شد اشک از چشم تعداد زیادی از حاضران جاری شود.

حجت الاسلام " محمد جواد قنبر بیگی" امام جمعه دره شهر در این مراسم به خبرنگار سیمره خبرگفت: با همکاری حافظان و قاریان شهرستان جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان با هدف ترویج فرهنگ قرآنی همه روزه  ر این شهرستان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در این محفل نورانی علاوه بر قرائت قرآن بحث آموزش احکام، تفسیر، برگزاری مسابقات قرآنی، آموزش نکات تجویدی و روانخوانی قرآن نیز بصورت مستمر انجام می گیرد.

قنبر بیگی افزود: همچنین با هدف تشویق و ایجاد انگیزه در خانواده برای حضور در محافل قرآنی زمینه حضور"احمد فاروق ضیف" یکی از قاریان ممتاز جهان اسلام در این شهرستان فراهم شد.

وی ضمن تشکر از قاریان قران شهرستان و سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: با توجه به حضور پرشور مردم در این مراسم دعوت از قاریان ملی و بین المللی و حمایت از حافظان و قاریان بومی باید در اولویت کارهای فرهنگی شهرستان قرار گیرد.

امام جمعه دره شهر خاطرنشان کرد: قرآن بهترین راهنمای بشر بوده که انس با این کتاب الهی سعادت انسان در دنیا و آخرت را به دنبال خواهد داشت. 

در پایان این مراسم از قاریان و حافظان ممتاز دره شهری تجلیل بعمل آمد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار