سرپرست معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان ایلام، از ثبت‌نام از واجدین شرایط واگذاری دفاتر خدمات الکترونیکی قاضی در استان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۷۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸ 10 July 2016

سرپرست معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان ایلام، از ثبت‌نام از واجدین شرایط واگذاری دفاتر خدمات الکترونیکی قاضی در استان خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام،«جعفر تعمیرکاری»  اظهار کرد: در راستای گسترش خدمات قضایی در سطح استان، مرکز آمار و فن‌آوری اطلاعات دادگستری ایلام اقدام به فراخوان از بین افراد واجد شرایط برای ایجاد دفتر خدمات الکترونیکی قضایی در حوزه‌های قضایی استان می‌کند.

وی بابیان اینکه افرادی که واجد شرایط هستند می‌توانند از طریق سامانه www.adliran.ir تا پایان تیر، بر اساس شرایط موجود در سایت مذکور اقدام به ثبت‌نام کنند، افزود: افرادی که دارای لیسانس، فوق‌لیسانس و دکترای حقوق و کامپیوتر داشته باشند می‌توانند ثبت‌نام کنند.

تعمیرکاری با اشاره به اینکه این اقدام در راستای در اجرای ماده ۲ آیین‌نامه ارائه خدمات الکترونیک قضایی است تصریح کرد: راه‌اندازی دفاتر الکترونیکی خدمات قضایی نقش بسیار مهمی در کاهش اطاله دادرسی و جلوگیری از مراجعه غیرضروری مراجعه‌کنندگان به دادگاه‌ها دارد.

سرپرست معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان ایلام با تأکید بر اینکه این دفاتر با ثبت کلیه شکایت و درخواست‌ها مراجعه‌کنندگان با کد مخصوص به دادگستری ارسال و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد تصریح کرد: با این اقدام اهداف ورود بخش خصوصی به فعالیت‌ها در چرخه دادگستری هم فراهم می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر یک دفتر خدمات الکترونیکی قضایی در استان در حال راه‌اندازی است که تقریباً همه امور آن آماده فعالیت است.




منبع:ایسنا


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
آیا شهرستانها هم این دفاتر میخاهند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار