مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حفظ فرهنگ حجاب و عفاف موجب از بین رفتن ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود.
کد خبر: ۲۵۸۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 11 July 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام حمید برازش ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: با توجه به گستردگی برنامه‌های فرهنگی و محدودیت‌های مالی برای اجرای تمامی این برنامه‌ها لازم است از ظرفیت‌های مردمی در این زمینه استفاده شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات حوزه فرهنگی در استان اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات یا نواقصات کار فرهنگی تمرکز و یا عمده فعالیت فرهنگی برای یک یا دو قشر است، در حالی که برنامه‌های فرهنگی باید جامع باشد و بتواند همه اقشار را تحت پوشش قرار دهد.
وی بر اهمیت حفظ عفاف و حجاب در جامعه تأکید کرد و افزود: رعایت حجاب و عفاف موجب سلامت و آرامش روحی در جامعه و از بین رفتن بسیاری از ناهنجاری‌ها در جامعه می‌شود و آسیب‌های احتماعی را نیز کاهش می‌دهد.
این مسؤول تصریح کرد: دشمنان در تلاشند با برنامه‌ریزی‌‌های بلندمدت و وسیع عقاید نسل جوان و نوجوانان را در تمام زمینه‌ها خصوصاً حجاب و عفاف سست کنند که راهکارهایی برای مبارزه با نقشه دشمنان ارائه شود، ضمن اینکه ترویج سبک زندگی اسلامی در حوزه حجاب و عفاف را در دستور کار قرار دهیم.
برازش در ادامه ضمن دعوت از نوجوانان و جوانان برای تحقیق و مطالعه درباره حجاب و رعایت آن در جامعه، خاطرنشان کرد: جوانان با مطالعه در این زمینه به این موضوع پی می‌برند که رعایت حجاب و عفاف موجب تحکیم بنیان خانواده و حفظ ارزش‎‌های اخلاقی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار