با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی؛
سه طرح گردشگری با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور امروز در تبریز به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۲۵۹۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 12 July 2016
به گزارش تابناک تبریز، دکتر مسعود سلطانی‌فر امروز در سفر به تبریز، دبیرخانه پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 2018 را در خانه تاریخی حیدرزاده افتتاح کرد.

در این آیین همچنین تفاهم‌نامه سه‌جانبه استانداری آذربایجان شرقی، سازمان میراث فرهنگی استان و شهرداری تبریز برای آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم جهت میزبانی از میهمانان کشورهای اسلامی در سال 2018 میلادی به امضا رسید و از نشان تبریز 2018 رونمایی شد.

در این تفاهم‌نامه کلیات چگونگی مرمت، بازسازی و معرفی ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری تبریز و آذریجان شرقی و شناساندن هویت تاریخی این استان به صورت جامع لحاظ شده است.

همچنین با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، مجتمع تجاری، تفریحی و خدماتی ستاره‌باران در تبریز به بهره‌برداری رسید.

این مجتمع با سرمایه‌گذاری مستقیم بخش خصوصی در هشت طبقه و در زمینی به مساحت 2800 متر مربع احداث شده است.

امروز همچنین هتل لاله پارک تبریز با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به بهره‌برداری رسید.

این هتل پنج ستاره با 80 میلیون دلار سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و بدون استفاده از تسهیلات و منابع دولتی در مدت هشت سال ساخته شده و با افتتاح آن برای 150 نفر به طور مستقیم فرصت شغلی ایجاد شده است.

این مجموعه اقامتی و گردشگری با 222 اتاق، 550 تخت و هشت تالار مجزا، در 17 طبقه ساخته شده و از جمله ویژگی‌های آن، هدر نرفتن فضای فیزیکی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار