مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری قزوین با اشاره به روند ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی مجاز و غیرمجاز در مدارس استان، گفت: تاریخ مراجعه دانش آموزان بدون مدرک از 4 تا 8 مرداد ماه تعیین شده است
کد خبر: ۲۶۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 28 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، بهمن عشایری افزود: براساس شیوه نامه ابلاغی، ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی مجاز آغاز و تا پایان شهریور ماه سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: با توجه به روند ثبت نام از اتباع کشور افغانستان، دانش آموزان و افرادی که به طور مجاز در کشور سکونت دارند مشکلی برای ثبت نام فرزندان خود نداشته و می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به مدارس محل سکونت خود در مناطق مجاز مراجعه و ثبت نام کنند.
وی در رابطه با اتباع خارجی دارندگان مدارک اقامتی بدون معتبر (تاریخ گذشته) و افراد بدون مدارک اقامتی و هویتی، یادآور شد: افراد یاد شده باید از 4 تا 8 تیرماه جاری با مراجعه به دفاتر کفالت، مراکز بهداشتی معتبر و انجام معاینه غربالگری و واکسیناسیون کارت ویژه حمایت تحصیلی را دریافت و سپس در مدارس محل سکونت خود در مناطق مجاز، ثبت نام قانونی را انجام دهند.
عشایری در ادامه با اشاره به دانش آموزانی که سال گذشته در این طرح شرکت کرده اما موفق به گذراندن مراحل آن نشده اند، افزود: این دانش آموزان نیز باید با مراجعه به دفاتر کفالت، مقدمه ثبت نام خود در مدارس را طی کنند.
مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین اضافه کرد: سال گذشته تحصیلی حدود 4 هزار دانش آموز اتباع بیگانه در مدارس استان مشغول به تحصیل بودند که با اجرای این طرح، ثبت نام از این گروه در مدارس رشد بیشتری نسبت به سال های گذشته خواهد کرد.
وی در پایان به آدرس دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی در قزوین اشاره و افزود: دفتر 801 روبروی ترمینال - جنب بانک صادرات به شماره تلفن 33550564، دفتر 802 در خیابان راه آهن روبروی آب انبار سردار به شماره تلفن 33564871، دفتر 803 در چهاراه نظام وفا - مجتمع ولی عصر (عج) داخل کوچه حلیم سحر به شماره تلفن 33343999 و دفتر 804 در خیابان شهید انصاری کوچه داماد به شماره تلفن 33568761 واقع شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار