امام جمعه تربت جام پس از 10 سال امامت جمعه این شهر در خطبه های این هفته به طور رسمی از مردم وداع کرد.
کد خبر: ۲۶۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶ 30 July 2016
به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه تربت جام با تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) رئیس مذهب تشیع با اشاره به آیات و روایات، نمازگزاران را به عمل به آموزه های قرآنی و نصایح و اندرزهای بزرگان دینی توصیه کرد.
 
موسوی فر با شرح اجمالی ازعملکرد 10 ساله امامت و خطیب نماز جمعه تربت جام با ابراز رضايتمندي از مردم ولایتمدار این شهرستان گفت: دفتر نماز جمعه شهرستان تربت جام از کم نظیرترین دفاترائمه جمعه استان خراسان رضوی به شمار می رود که با مدیریت حجت الاسلام یدا... دامن پاک اداره می شود.
 
وی با تشکر از همکاری مدیریت آموزش و پرورش و ماموریت به حجت الاسلام دامن پاک در دفتر نهاد امامت جمعه شهرستان ادامه داد: ایشان ضمن امانتداری و تدبیر کامل در این مسئولیت خطیر به  طور شبانه روزی رسیدگی به امورمساجد شهر و روستا را نیز به عهده گرفته و صادقانه خدمت می کنند.
 
وی در بخشی دیگر از سخنانش از همراهی و همدلی تمامی مسئولان نهادهای انقلابی ، دولتی، علما و مردم در راستای پیشبرد اهداف ستاد نماز جمعه شهرستان درمدت مسئولیت قدردانی کرد وخاطرنشان کرد: امیدوارم تعامل و هماهنگی گذشته با دفتر امام جمعه همچنان ادامه داشته باشد و زمینه توسعه ، خدمت و وحدت بیشتر برای مردم این شهرستان بیش از پیش مهیا شود.
 
گفتنی است؛ حجت الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه تربت جام پس از10 سال امامت جمعه در خطبه های این هفته رسماً از مردم خداحافظی و آخرین نماز جمعه این شهر را اقامه کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
دلیلش چی بوده؟؟؟ بازنشستگی یا حفظ سمت در شهر دیگر؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار