پاسخ نویسنده تابناک رضوی به سخنان اخیر حسن عباسی درباره ارتش ؛
نمی توان سبک‌گویی افراد را در باره ارتش جمهوری اسلامی ایران، تحمل کنم و سخنان حسن عباسی، از این جمله است... این آقای بدون مرز انگار نمی داند ارتش دست بزن و مشت اقتدار کشور است که هیچ کس حق ندارد جز به تکریم در باره آن حرف بزند.
کد خبر: ۲۶۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴ 01 August 2016
نه خودم ارتشی ام و نه پدر و برادری در ارتش دارم. از قضا بسیجی ام و نسبم به مردان خاکی پوش دفاع مقدس می‌رسد . با پاسدار ها بزرگ شده ام  اما نسبت به ارتش، غیرت ویژه دارم چنانکه به همه رزمندگان دفاع مقدس، به هر لباس و نام و نشان ؛ اما ارتش را در سپهر رسانه ای کشور مظلوم یافته ام، لذا قلمم را نذر کرده ام برای شهدای ارتش، برای دفاع از مردانی که در دفاع از ایران اسلامی از مرز جان عبور کردند و لذا نمی توان سبک‌گویی افراد را در باره ارتش جمهوری اسلامی ایران، تحمل کنم و سخنان حسن عباسی، از این جمله است!

آقای دکترینال! ارتش واجب الحرمه است

این رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز، که نمی دانم اصلا چیست و چه کاربردی دارد در باره ارتش مقتدر ،قانونمند اما مظلوم حرف هایی زده که امنیت را هم در مرز ها و هم در برون مرز ها ، زخم می زند.

این آقای بدون مرز انگار نمی داند ارتش دست بزن و مشت اقتدار کشور است که هیچ کس حق ندارد جز به تکریم در باره آن حرف بزند. یادش رفته است انگار که همین ارتش در دفاع مقدس، کاری کرد کارستان. نیروی دریایی همین ارتش، نیروی دریایی عراق را در 67 روز،به معنای تمام کلمه، نابود کرد.

نیروی هوایی همین ارتش در همان روز 31 شهریور 59 ، دوساعت بعد از تجاوز عراق، پاسخ متجاوزان را با بمباران پایگاه ها در عمق عراق داد و روز بعد حماسه کمان 99 را خلق کرد.

هوانیروز همین ارتش، خواب گرفتن چند روزه ایران را نقطه پایان گذاشت و چنان بر لشکر ابرهه بعثی، ابابیل وار هجوم آورد که در یافتند این ملک، خدایی غیور با سرپنجه هایی مقتدر دارد که از کعبه باور و امید مردم ،دفاع می کند.

یکی به این آقای دکترینال بگوید اگر رویای فتح چند روزه تهران برای سردار بدلی قادسیه محقق نشد نه این بود که نمی خواست بلکه به خاطر حماسه مردانی بود که با رهبری امام نگذاشتند و در این میان نقش نیروی هوایی و دریایی ممتاز و نقش نیروی زمینی ارتش نیز در کنار دیگر نیروهای جان برکف سپاه و بسیج و جهاد و ستاد جنگ های نامنظم شهید چمران و عشایر غیرتمند و....ویژه بود.

یکی بگوید ارتش هم آن روز پای قسم ملی خود در حراست از کشور ایستاد و این قولنامه را 48 هزار بار امضای خون نهاد و هم امروز در راستای سیاست های ابلاغی فرمانده کل قوا و مقام منیع ولایت، بر سرعهد ملی و دینی خود هست و اگر امروز –خدای نکرده- دستی به تعدی به این خاک دراز شود مطمئن باشید که اولین تیغی که برای قطع دست فرود می آید از نیام اقتدار ارتش بیرون خواهد آمد. پس نسبت به ارتش درست سخن بگویید .

از مردان آگاه و جنگ دیده، فضایی حرف زدن بعید است ، هرچند صدای امیر دریابان شمخانی در آن برنامه معروف که حسن عباسی روی خط یامین پور آمد و گفت « اگر علت پذیرش اتمام جنگ، به خاطر استفاده عراق از سلاح شیمیایی بود، خب الان هم احتمال استفاده از سلاح هسته‌ای در مقابل ایران وجود دارد؛ پس ما باید تسلیم شویم؟!» و پاسخ شنید: چون اين آقاي عباسي و امثال ايشان به جنگ نيامدند و عباسي‌هاي زيادي نيامدند، ما مشكل پيدا كرديم، و باز در پاسخ یامین پور که از حضور داشتن عباسی می گفت، اظهار داشت كه نه، من آدرس دقيق اين افراد را دارم و مي‌شناسم‌شان...

بگذریم اما یاد همه باشد که ارتش ، کلمه طیبه است و مثل سپاه و بسیج واجب الحرمه است.

غلامرضا بنی اسدی / تابناک رضوی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
افرین بر این بینش و سپاس فراوان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
بحق این ایرانی غیرتمند از فداکاری ونیز مظلومیت ارتشیان عزیز ومحترم سخن زیبا رانده اند و قلم نیک زدند درود بر ایشان ودرود بیکران به همه ارتشیان عزیز وهمه شهدای گرانقدر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
البته اين بنده خدا كه بعد معذرت خواهي كرد و در نامه اي به فرمانده ارتش توضيح داده است.
محمود
|
Germany
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
سلام بهتره به جای اینکه الکی نویسنده شما جوگیر میشد یه سری به سایت اصلی شما میزد و عذرخواهی و توضیحات دکتر را نیز مطالعه میکرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
اي جانم آفرين ارتش فداي ملت / ملت فداي ارتش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار