کد خبر: ۲۷۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 01 August 2016


فرماندار فردیس با اشاره به اهمیت موضوع و ضرورت ترویج فرهنگ ایثارو شهادت گفت: حاکمیت اخلاق و صداقت در گفتار و رفتار از مصادیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی است.

به گزارش ایرنا،علی قنبر زمانی روز دوشنبه در نشست ستاد ترویج فرهنگ ایثارو شهادت شهرستان فردیس در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: باید تلاش کنیم تا صداقت در گفتار و رفتار در جامعه حاکم شود .

وی بیان داشت: هرفضایی که در جامعه حاکم شود، آن جامعه نیز تحت تاثیر آن فضا قرار می گیرد، امروز به شدت نیازمند این هستیم که فضا و فرهنگ شهید و شهادت را در جامعه تبیین و ترویج کنیم و فضای حاکم بر جامعه را به این سمت سوق دهیم.

وی گفت: صداقت در رفتار و گفتار شهدا موجب شد تا دشمن به یکباره تنها بماند و شکست های پی در پی برای دشمنان اتفاق بیفتد.

فرماندار فردیس افزود: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی رو به جلو حرکت خود را ادامه دهد، باید مسیر شهدا را ادامه دهیم و راه شهید و شهادت را در جامعه اسلامی زنده نگه داریم.

قنبرزمانی افزود: برگزاری یادبودها و یادمان ها، تهیه و تنظیم خاطرات شهدا خصوصاً وصیت نامه شهدا می تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مؤثر باشد.

وی ادامه داد: تجلیل از مقام ایثارگران در دستور کار مسئولان فردیس قرار دارد.

شهرداری مشکین دشت نیز گفت: امسال مراسم تجلیل از ایثارگران در برنامه کاری این شهرداری قرار دارد.

محبوب فروزنده افزود: معابر و خیابان های مشکین دشت با نام شهداء مزین شدند و سرکشی از خانواده معظم شهداء در دستور کار قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار