مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی گفت: مهدهای کودک‌ قرآنی زیرنظر بسیج خواهران آذربایجان غربی راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۲۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱ 24 April 2015

لیلا سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: مهدهای‌کودک‌ قرآنی زیرنظر بسیج خواهران آذربایجان غربی در مناطق مختلف استان راه‌اندازی شده و در این زمینه فعالیت می‌کنند که به تعداد آنها افزوده خواهد شد.

وی یکی از طرح‌های ابتکاری بسیج را راه‌اندازی مهدهای‌کودک‌‌ قرآنی دانست و افزود: از این رهگذر می‌توان تا اندازه زیادی برای تربیت دینی نسل جدید اهتمام کرده و آنها را مقابل آسیب‌‌های اجتماعی ناشی از برنامه‌های ماهواره‌ای واکسینه کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی بیان داشت: به طور مداوم نشست‌هایی با موضوع‌ و مباحث مختلف برای خواهران بسیجی در آذربایجان غربی با هدف بصیرت‌افزایی بین بانوان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه خواهران بسیجی از این سلسله نشست‌ها استقبال قابل توجهی به عمل آورده‌اند، افزود: در نظرسنجی‌های به عمل آمده، بانوان از این سلسله نشست‌ها ابراز رضایت کرده‌‌اند.

سپهری با اشاره به اینکه بانوان ستون خانواده، تکیه‌گاه فرزندان و همسران خود به شمار رفته و در جامعه ایفاگر نقش اساسی هستند، یادآوری کرد: بنابراین با برگزاری این قبیل برنامه‌ها به دنبال افزایش سطح آگاهی بانوان هستیم.

مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی به دعوت از روحانی‌نژاد، سخنران برجسته کشوری به این نشست اشاره و تصریح کرد: بانوان شرکت‌کننده‌ در این دوره آموزشی از مطالب ارائه شده اظهار رضایت و مسرت کردند.

سپهری به برگزاری نشست دو روزه دیگری با عنوان «تبیین حقوق زن در اسلام» اشاره و خاطرنشان کرد: سخنران برجسته کشوری مهری سویزی به روشن‌گری و آگاه‌سازی بانوان پیرامون جایگاه زن در اسلام پرداخت تا از این رهگذر پاسخ شبهات داده شود.

وی بر ضرورت آگاه کردن بانوان پیرامون اهداف مکتب فمینیسم و ریشه‌های این نوع تفکر تاکید کرد و افزود: دین مبین اسلام به عنوان یک آئین الهی بهتر از هر مکتب دست‌ساز انسانی متضمن حقوق نوع بشر است که باید در راستای تحلیل و اجرایی کردن ابعاد آن گام برداشت.

سپهری به دعوت از معصومه ظهیری مسئول دفتر زنان و امور خانواده استانداری قم در سه شهرستان ارومیه، مهاباد و سلماس اشاره کرد و افزود: این مسئول درباره حقوق و جایگاه واقعی زن در دین اسلام و فعالیت‌های بسیج به سخنرانی پرداختند.

مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی به حضور فاطمه منتظری از تهران برای برگزاری نشست‌های «تحکیم روابط خانواده» در خوی و ارومیه اشاره کرد و بیان داشت: این صاحب‌نظر و سخنران توانمند کشوری در جشن میلاد کوثر و مراسم‌های ویژه دختران و همسران پاسدار شرکت کرد.

وی گفت: با توجه به معنویت نهفته در بسیج و فعالیت‌های بسیجی، زنان به این سمت و سو گرایش زیادی دارند.

سپهری افزود: کارگاه آموزشی «دجال‌واره» با حضور بسیجیان خواهر مناطق مختلف آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد، تا در این نشست آسیب‌ها و معضل‌های ناشی از شبکه‌های ماهواره‌ای برای شرکت‌کنند‌گان تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه سرگروه حلقه‌های صالحین در این نشست‌ دو روزه شرکت کرده‌اند، ادامه داد: در این نشست پیرامون محتوای شبکه‌های فارسی زبان خارجی تحلیل و بررسی صورت گرفته، تهدیدات آنها برای شرکت‌کنندگان تشریح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار