فرمانده نیروی دریایی ارتش:
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نیروی دریایی ارتش مستقل و خودکفا به تولیدات داخلی بوده و با قدرت در صحنه حضور دارد.
کد خبر: ۲۷۰۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ 02 August 2016
امیر دریادار حبیب‌الله سیاری صبح امروز در جلسه انعقاد قرارداد همکاری نیروی دریایی با جهاد دانشگاهی کشور که در پارک علم و فناوری استان البرز برگزار شد، گفت: امروز توان و قدرت نیروی دریایی ارتش بسیار بالاست و این نیرو با اتکا به توان و قدرت و توانایی‌های خود با تمام توان و قدرت در صحنه حضور دارد.
وی ادامه داد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز تمام امکانات و تجهیزات خود را از توان و تولیدات داخلی تأمین کرده و خودکفا و مستقل است.
امیر دریادار سیاری افزود: یکی از مهمترین مسائلی که باید به آن توجه ویژه و اساسی داشت، توجه به امکانات و به روز کردن آنهاست، لذا با توجه به وجود مراکز علمی و تحقیقاتی بی‌شمار در کشور می‌توانیم نیاز خود را نیز در این زمینه مرتفع سازیم.
وی یکی از مهمترین اهداف بازدیدها از مراکز علمی و تحقیقاتی کشور را آشنایی با این گونه مراکز عنوان کرد و بیان داشت: در این بازدیدها با توانایی‌های مراکز علمی و پژوهشی آشنا می‌شویم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش پیش رفتن به سمت خودکفایی را مهمترین عامل پیشرفت و توسعه کشور دانست و گفت: رسیدن به خودکفایی از مهمترین دستورات و منویات مقام معظم رهبری است که باید به آن توجه ویژه و اساسی شود.
دریادار سیاری ساخت تجهیزات و امکانات در داخل کشور را بخشی از مهمترین اقدامات برای رسیدن به خودکفایی دانست.
وی با بیان اینکه ما نیز تعاملات بسیار خوبی با پژوهشگران و دانشگاهیان داریم، افزود: برخی از دانشگاه‌ها در حال حاضر پروژه‌هایی تعریف شده دارند و ما نیز استفاده از آنها را در دستور کار قرار داده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار